10 پاوربانک محبوب در خبرنگاران (11 مرداد 1401)

به گزارش وبلاگ راضانی، این روزها علی رغم استفاده های فراوان از انواع گجت های الکترونیکی و پیشرفتی که در زمینه های مختلف از جمله نمایشگرها به وجود آمده است، عمدتاً گوشی ها، تبلت یا سایر گجت ها در مدت زمان کوتاهی خالی از شارژ می شوند. از این رو بهره گیری از شارژرهای قابل حمل یا پاوربانک اهمیت قابل توجهی بین کاربران گجت های هوشمند پیدا کرده است. پاوربانک ها کالاهای بسیار پرتقاضا و پرکاربردی هستند و در ابعاد، شکل ها و ظرفیت های مختلفی تولید می شوند که طبیعتاً بازه های قیمتی گوناگونی هم دارند. در این مقاله قصد داریم 10 پاوربانک خبرنگاران که نسبت به بقیه محبوب تر بوده و بازدید بیشتری داشته اند را به شما معرفی کنیم.

10 پاوربانک محبوب در خبرنگاران (11 مرداد 1401)

شایان ذکر است که انتخاب های این مطلب بسته به محبوبیت و بازدید کاربران عزیز فروشگاه دیجی کالا از پاوربانک ها در بازه زمانی یک هفته گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید پاوربانک را دارید از شما دعوت می کنیم که این مقاله را بخوانید.

1. پاوربانک لیتو مدل LP-35 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه لیتو مدل LP-35 از جمله پاوربانک هایی است که ده هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارند. این پاوربانک سازگار با گوشی های موبایل هوشمند بوده و می توان از آن برای هر گوشی موبایل یا وسیله هوشمند دیگری که دارید شارژ کنید. نحوه نمایش میزان شارژ باتری در این دستگاه LED است. این پاوربانک بسیار سبک بوده و تنها 220 گرم وزن دارد. جنس بدنه این کالا پلاستیکی بوده، همچنین امکان شارژ کردن سریع موبایل شما را دارد. این شارژر همراه دارای سه درگاه USB است. ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعتی آن هم این امکان را به شما می دهد که دستگاهتان را چند بار شارژ کنید. شما می توانید این پاوربانک را با قیمت 850,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری نمایید.

2. پاوربانک دبلیو یو دبلیو مدل Y79 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

به همراه داشتن یک پاوربانک مناسب در سفر می تواند خیال شما را بابت همیشه شارژ بودن گوشیتان راحت کند. دبلیو یو دبیلو یکی از برندهایی است که اقدام به تولید لوازم جانبی موبایل می کند. پاوربانک Y79 از جمله این پاوربانک ها است. این پاوربانک ظرفیتی برابر 20000 میلی آمپر ساعتی دارد. این محصول همچنین دارای قابلیت های ویژه ای است که شامل امکان شارژ تبلت (با شدت جریان 2.0 آمپر و بالاتر)، شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت جریان 2.0 آمپر و بالاتر)، امکان شارژ کردن سریع تر موبایل (با شدت جریان 2.0 آمپر و بالاتر)، شارژ ایمن (MultiProtect)، مدیریت هوشمند شارژ، تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge) و مقاوم در برابر ضربه می شود. شما می توانید این پاوربانک با کیفیت را با قیمت 799,000 تومان از فروشگاه خبرنگاران تهیه نمایید.

3. پاوربانک شیائومی مدل PB200LZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

این پاوربانک شیائومی با داشتن دو پورت خروجی USB و پشتیبانی از انواع پروتکل های شارژ سریع، بهترین همراه شما در خارج از منزل، محل کار و یا هنگام سفر خواهد بود. این محصول با استفاده از سیستم شارژ هوشمند به راحتی می تواند به طور همزمان دو دیوایس شما را شارژ کند. پاوربانک شیائومی با ابعاد 7 × 15 سانتی متر سبک، راحت و قابل حمل است و به راحتی می توانید انواع دیوایس های خود مانند گوشی های هوشمند، دوربین، تبلت و غیره را در طول روز شارژ کنید. پاور بانک همراه شیائومی دارای سیستم محافظت در برابر مشکلاتی مانند نوسانات برق، اتصال کوتاه، تغییرات دما، اضافه جریان در ورودی و خروجی و غیره است. این محصول با قیمت 614,800 تومان در فروشگاه دیجی کالا در دسترس شما واقع شده است.

4. پاوربانک لیتو مدل LP20 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه لیتو مدل LP20 ظرفیت 10000 میلی آمپرساعت، پاوربانکی است که می توانید به راحتی و سهولت از آن استفاده های مفیدی داشته باشید. شرکت لیتو این محصول را با وزنی معادل 230 گرم، 3 خروجی مختلف با امکان شارژ سریع جهت شارژ کردن در اختیار شما قرار می دهد که این موضوع نشانگر کارایی بالای این محصول است. شدت جریان درگاه های خروجی 3، 2 و 1.5 آمپر و ورودی این دستگاه 2.1 آمپر است و همچنین ولتاژهای خروجی این دستگاه 5.0، 9.0 و 12 ولت است. گفتنی است این مدل با داشتن تمامی خروجی های Type-C ، USB-A و ورودی های Type-C و microUSB به یک گزینه ایده آل برای خرید تبدیل شده است. شما می توانید این محصول را با قیمت 695,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری نمایید.

5. پاوربانک شیائومی مدل Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

پاوربانک 20000 Redmi شیائومی مدل PB200LZM به همراه یک عدد کابل شارژ 25 سانتی متری ارائه می شود. این محصول با داشتن دو پورت خروجی USB و پشتیبانی از انواع پروتکل های شارژ سریع، بهترین همراه شما در خارج از منزل، محل کار و یا هنگام سفر خواهد بود. پاوربانک همراه شیائومی دارای سیستم محافظت در برابر مشکلاتی مانند نوسانات برق، اتصال کوتاه، تغییرات دما، و جریان اضافی در ورودی و خروجی است. شایان ذکر است که حداکثر میزان قدرت برای پورت ورودی 5V -2.1A و پورت خروجی آن 5.1V-3.6A است. این محصول با داشتن دو درگاه Micro USB - Type-C با انواع گجت های هوشمند سازگار است. شما می توانید این پاوربانک را با قیمت 585,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری نمایید.

6. مگ سیف باتری پک اپل ظرفیت 1460 میلی آمپر ساعت

پک باتری مگ سیف به طور مغناطیسی به پشت آیفون 12 مینی، آیفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس متصل می شود و گوشی هوشمند شما را شارژر می کند. این باتری با استفاده از یک کابل لایتنینگ شارژ می شود و می توانید آن را هم زمان به آیفون نیز متصل کنید و گوشی را با آن شارژ کنید. زمانی که باتری پک مگ سیف به آیفون متصل باشد و خود آیفون به آداپتور 20 نیز متصل باشد، آیفون با توانی نسبتا کمتر در مقایسه با توان حداکثری 20 وات شارژ شده و به صورت همزمان، باتری پک با توان بسیار کم و به صورت معکوس شارژ خواهد شد. اپل استفاده از شارژر 20 وات USB-C را برای دریافت سریع ترین زمان شارژ توصیه می کند. شما کاربران دیجی کالا مگ می توانید این محصول شرکت اپل را با قیمت 2,6000,000 تومان خریداری نمایید.

7. پاوربانک کلومن مدل KP-012 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

برند کلومن از شرکت های تولید کننده پاوربانک در بازار است که تولیدات این برند عمدتا از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. مدل KP-012 یک محصول با کیفیت که ظرفیتی معادل 20000 میلی آمپرساعت دارد. این شارژر همراه می تواند گوشی موبایل شما را با توان 20 واتی شارژ کند. از ویژگی های مهم این پاوربانک می توان قابلیت PD و QC 3.0 است. برای این پاوربانک 2 خروجی USB-A و یک خروجی USB-C در نظر گرفته شده است. گفتنی است که خروجی USB-C مانند ورودی microUSB قابلیت شارژ کردن پاوربانک را هم دارد. بدنه این پاوربانک از پلاستیکی مقاوم ساخته شده است. جنس این پلاستیک به گونه ای است که از دست سر نمی خورد و ابعاد آن حمل و نقل این مدل را آسان می کند. شما می توانید این محصول را با قیمت 699,000 تومان از فروشگاه خبرنگاران تهیه کنید.

8. پاوربانک شیائومی مدل Redmi ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

پاور بانک 10000 Redmi مدل PB100LZM ساخت شرکت شیائومی (xiaomi) است که به همراه یک عدد کابل شارژ 25 سانتی متری به شما عرضه می شود. این پاوربانک از پورت خروجی دوگانه USB-A و پورت ورودی دوگانه USB-C و Micro USB برخوردار است. همچنین حداکثر میزان قدرت برای پورت ورودی 5V -2.1A و پورت خروجی آن 5.1V-2.6A است. به علاوه این دستگاه دارای دو درگاه ورودی Micro USB - Type-C برای شارژ است و قابلیت سازگاری با تمامی گجت های هوشمند را دارد. در مجموع این پاور بانک با توانایی چندین بار شارژ گوشی های هوشمند، می تواند یک انتخاب مناسب برای استفاده روزمره باشد. شما می توانید این پاوربانک را با قیمت 369,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری نمایید.

9. پاوربانک یوسمز مدل PB9 Mini ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک یوسمز مدل PB9 mini با ظرفیت اسمی 10000 میلی آمپر ساعت و وزن 190 گرم دارای یک باتری لیتیوم پلیمری بوده که باعث عمر بیشتر آن و کمتر شدن وزن این پاوربانک شده است. ابعاد این پاوربانک بسیار کوچک بوده که یکی از کوچکترین پاوربانک های موجود در بازار است و به راحتی می توانید آن را در جیب و یا کیف خود قرار دهید. این پاوربانک قادر است بسیاری از گوشی ها و تبلت ها را با شدت جریان 2 آمپر به صورت سریع شارژ نماید. میزان شارژ پاوربانک Usams PB9 mini با استفاده از نشانگر LED نمایش داده می شود. شارژر همراه یوسمز مدل PB9 mini قابلیت شارژ دو دستگاه به طور همزمان را از دو خروجی خود دارد. شما می توانید این پاوربانک را با قیمت 394,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری نمایید.

10. پاوربانک سامسونگ مدل EB-P5300 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک سامسونگ مدل EB-P5300 در ظرفیت 20000 میلی آمپر تولید و عرضه می شود و به شما این امکان را می دهد تا دو دستگاه مجزا را به صورت هم زمان شارژ کنید. این محصول این امکان را به شما می دهد تا از فناوری شارژ سریع استفاده کنید و بدنه این محصول برای اطمینان از مقاوم بودن آن از فلز ساخته شده است. از دیگر قابلیت های مهم این محصول می توان به امکان شارژ تبلت (با شدت جریان 2.0 آمپر و بالاتر)، پشتیبانی از تکنولوژی Quick Charge 2.0، شارژ ایمن (MultiProtect) و شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت جریان 2.0 آمپر و بالاتر) اشاره کرد. شما می توانید این محصول پرفروش شرکت سامسونگ را با قیمت 1,599,000 تومان از طریق فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 942

به "10 پاوربانک محبوب در خبرنگاران (11 مرداد 1401)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 پاوربانک محبوب در خبرنگاران (11 مرداد 1401)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید