مسکن ملی به دور سوم رسید ، 18 دی شروع دور جدید ثبت نام

به گزارش وبلاگ راضانی، دور سوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از فردا (پنجشنبه 18 دی ماه) ساعت 10 صبح شروع می گردد و تنها برای یک شهر استان تهران ظرفیت سازی ایجاد شده است.

مسکن ملی به دور سوم رسید ، 18 دی شروع دور جدید ثبت نام

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، داشتن سرپناه یکی از مهم ترین احتیاجهای اولیه بشر است که با گذشت زمان و پیشرفت در حوزه ساخت و ساز رونق بیشتری پیدا نموده است.

احتمالا نام طرح اقدام ملی مسکن به گوش شما هم خورده باشد ولی خیلی از ما تفاوت آن را با مسکن مهر نمی دانیم. در واقع این طرح برای تکمیل کردن طرح ناتمام مسکن مهر مطرح شده و قرار بر این است که در چند مرحله به اجرا در بیاید.

زمین مورد احتیاج این طرح از سوی دولت تامین می گردد و در این طرح سعی بر این است که مسائل طرح مسکن مهر برطرف گردد.

تا به امروز دو دور ثبت نام در طرح مسکن ملی اجرا شده و متقاضیان هر دو دور هم اکنون پالایش و به پروژه های خود متصل شده اند.

هم اکنون آورده اولیه مسکن ملی به مبلغ 40 میلیون تومان توسط متقاضیان بعد از سه دور تمدید و ارسال پیامک پرداخت شده و در بعضی از شهرها فراخوان پرداخت مرحله دوم آورده صادر شده است.

دور سوم ثبت نام دور سوم مسکن ملی فردا ساعت 10 صبح شروع می گردد و متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به سایت مسکن ملی به آدرس Tem.mrud.ir ثبت نام خود را انجام دهند.

در این دور از ثبت نام 183 شهر در 19 استان کشور ظرفیت دارند و اراضی لازم تامین شده و متقاضیان می توانند ظرف یک هفته در صورت داشتن شرایط لازم ثبت نام را انجام دهند.

چگونه تهران به لیست گیرندگان ظرفیت مسکن ملی در دور سوم پیوست؟

محمود محمود زاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: تعداد شهرهای زیر مجموعه طرح اقدام ملی مسکن به 770 شهر با احتساب این 183 شهر می رسد و ما تا به امروز با همکاری بسیاری از دستگاه ها و مدیران کل توانستیم ظرفیت ایجاد کنیم.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: فرصت برای ثبت نام و ایجاد ظرفیت در یکی از شهرهای تهران فراهم شده و با این احتساب تعداد شهرهای تهران در طرح اقدام ملی مسکن به 20 شهر رسید.

محمود زاده شرح داد: ایلام، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان، قزوین، مازندران، آذربایجان غربی، مرکزی، سمنان، خوزستان، فارس، هرمزگان، همدان و خراسان رضوی از جمله 19 استانی است که در این دور از طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام برای آن ها انجام می گردد.

به گفته این مقام مسئول، دور جدید ثبت نام از ساعت 10 صبح روز پنج شنبه 18 دی ماه شروع و تا ساعت 24 و 25 دی ماه این ثبت نام انجام می گردد.

وی با بیان اینکه در استان تهران در 20 شهر در مرحله قبل ثبت نام انجام داده ایم، گفت: به اضافه 4 شهر جدید که در مراحل اول و دوم ثبت نام کردیم، در شهرهای جنوبی غربی و شرقی تهران و بخش هایی که فرصت ثبت نام در آنها وجود داشت نیز ثبت نام انجام شد.

محمودزاده تاکید نمود: در نصیرشهر رباط کریم زمین تامین شده و برای ساکنان آن منطقه امکان ثبت نام فراهم شده است. مبلغ آورده اولیه متقاضیان 40 میلیون تومان است و با توجه به آنکه هم اکنون پیشرفت فیزیکی این طرح به 60 درصد رسیده است، امیدواریم متناسب با پیشرفت فیزیکی آن مشتریان این طرح اقساط و آورده خود را پرداخت نمایند.

براساس این گزارش، شرایط متقاضیان در این دوره از ثبت نام هیچ تفاوتی با دوره های قبل ندارد و متقاضیان می توانند تا ساعت 24 روز پنجشنبه 25 دی ماه ثبت نام خود را انجام دهند.

از شرایط ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن می توان به تاهل، نداشتن سابقه استفاده از تسهیلات مسکن، سکونت در شهر مورد تقاضا و نداشتن مسکن ملکی اشاره نمود. برای این طرح وام 75 میلیون تومانی با نرخ بهره 18 درصد و با دوره بازپرداخت 10 ساله در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است، طرح اقدام ملی مسکن به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های عمرانی کشور به شمار می رود که با هدف گذاری 400 هزار واحد مسکونی کلید خورد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 262

به "مسکن ملی به دور سوم رسید ، 18 دی شروع دور جدید ثبت نام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکن ملی به دور سوم رسید ، 18 دی شروع دور جدید ثبت نام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید