یونان، کشوری کوهستانی در جنوب شرقی اروپا (تور یونان ارزان)

به گزارش وبلاگ راضانی، شاید سفر به کشور یونان از آرزوی خیلی از تاریخ دوستان و باستان شناسان باشد. سرزمینی که سرنوشت تلخ و شیرینش را با ساختمان های منحصر به فرد به نمایش می گذارد که برای هر گردشگری دلنشین و زیباست. اگر کشور یونان را در فهرست سفرهای خود قرار نداده اید، هنوز برای بستن کوله بار دیر نشده. مردم یونان را می توان از خونگرم ترین و مهمان نوازترین مردم جهان دانست و بعلاوه به یقین می توان گفت منطقه ها دیدنی کشور یونان در جهان شگفت انگیزند و مانندی ندارند. سرزمینی رویایی که در جنوب شبه جزیره بالکان و جنوب شرقی اروپا واقع شده از شمال با مقدونیه، جمهوری یوگوسلاو و آلبانی از غرب با دریای یونان، از جنوب با سرزمین اصلی یونان و از شرق با دریای زیبای اژه هم مرز است. اگر مسافر سرزمین یونان هستید با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید برای معرفی و آشنایی بیشتر با سرزمین رویایی یونان...

یونان، کشوری کوهستانی در جنوب شرقی اروپا (تور یونان ارزان)

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

تاریخچه کشور یونان

یونان در محل اتصال سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا واقع شده است و وارث میراث یونان باستان، امپراتوری بیزانس و نزدیک چهار قرن سلطه ترکان عثمانی است. این کشور به عنوان مهد تمدن مغرب زمین و دموکراسی، فلسفه غرب، بازی های المپیک، علوم سیاسی، نمایشنامه نویسی (شامل هر دو نوع کمدی و تراژدی) قابل توجه است.

یونان دارای تاریخی ویژه و پرحادثه است و دارای میراث فرهنگی است که به طور قابل توجهی دارای نفوذ در آفریقای شمالی و منطقه خاورمیانه است و ساختاری بنیادی برای فرهنگ اروپا و آن چه امروز به عنوان غرب خوانده می شود به شمار میرود. سواحل دریای اژه یونان به طور غیر منتظره ای شاهد بروز اولین تمدن پیشرفته در اروپا بود که امروز بخشی جدانشدنی از ساختار و فرهنگ و توسعه سیاسی در غرب است.

یونان کشوری پیشرفته و یکی از اعضای اتحادیه اروپا (از سال 1981 میلادی) عضو اتحادیه مالی و پولی اتحادیه اروپا (از 2001 میلادی)، ناتو (از 1951 میلادی) منطقه همکاری و بهره برداری مالی یا OECD از 1960 میلادی آژانس فضایی اروپا یا ESA از 2001 میلادی است.

یونان کشور هزار جزیره

کشور یونان با مساحت 940/131 کیلومترمربع از یک شبه جزیره و بیش از 5000 جزیره که تنها حدود 300 جزیره آن مسکونی است تشکیل شده است. این کشور کوهستانی در جنوب شرقی اروپا قرار گرفته و با کشورهای ترکیه، جمهوری یوگوسلاو مقدونیه، بلغارستان و آلبانی مرز مشترک دارد و شهر آتن مرکز این کشور است.

آتن مرکز اساطیری یونان و مهد تمدن غرب، پرجمعیت ترین شهر یونان و شهرهای ستالونیک، پاترا، ایراکلیون و لاریسا دیگر شهرهای بزرگ یونان می باشند.

براساس اعلام شده 98 درصد مردم این کشور پیرو مذهب ارتودوکس و بقیه را سایر ادیان تشکیل می دهند. آتن زادگاه سقراط، افلاطون، ارسطو، دموستون و دیگر فلاسفه یونانی می باشد. به طور کلی کشور یونان به کشور هزار جزیره معروف است که هر یک از منطقه ها آن دارای ویژگی های منحصر به فردی از نظر آب و هوا، زیبایی و طبیعت است. آثار بی نظیر این شهر از جمله آکروپلیس هرساله هزاران توریست را به سوی خود جذب می کند.

پرچم یونان

هر کشور با ترکیبی از رنگ های مختلف، پرچم و نمادی منحصر به فرد برای خود و مردمش ساخته است که به عنوان هویت آن کشور به شمار می رود. مفهوم 9 خط در پرچم کشور یونان نشان دهنده 9 سیلاب عبارت آزادی یا مرگ (به زبان یونانی) و صلیب سفید در گوشه سمت چپ نشان دهنده مسیحیت ارتودوکس شرقی، مذهب رسمی یونان است.

زبان رسمی یونان

یونانی زبان رسمی مردم یونان است اما کسانی که با گردشگران در ارتباط هستند، می توانند به زبان های فرانسوی، انگلیسی، آلمانی و ایتالیایی صحبت نمایند.

فرهنگ و مذهب مردم یونان

98% از مردم یونان ارتودوکس هستند. اقلیت هایی هم مسلمان، کاتولیک و یهودی در این کشور زندگی می نمایند. کنوانسیون های اجتماعی، آداب و رسوم و سنت ها در جای جای این کشور فرق دارد اما به طورکلی کلیسای ارتودوکس تاثیر بسیاری بر زندگی مردم یونان داشته است. معمولا سیگار کشیدن در مراکز عمومی ممنون است.

اقتصاد یونان

صنعت گردشگری یکی از منابع عمده درآمدزایی برای مردم یونان است و 15 درصد از سهم فراوری ناخالص داخلی را شامل می شود. به طور مستقیم و غیرمستقیم 5/16 درصد از نیروی کار یونان در این صنعت به کار گرفته شده اند. عمده ترین فرآورده کشاورزی، زیتون است که به خارج صادر می شود. دریاهایی که یونان را احاطه نموده اند 70 درصد ماهی مورد احتیاج مردم یونان را تامین می نمایند. از دیگر صنایع رایج در بین مردم یونان، صنایع دستی، نساجی، سرامیک سازی و فلزکاری قابل ذکر می باشد.

شرایط آب و هوایی یونان

یونان دارای آب و هوای مدیترانه ای با زمستان های معتدل و تابستان های گرم و خشک می باشد. دمای هوا در تابستان معمولا در حدود 30 درجه سانتی گراد است در حالی که زمستان ها مخصوصا در آتن تا حدودی سرد می شود.

واحد پول یونان

در اخمای یونان، یکای پول رایج در کشور یونان بوده است. مسئولیت کنترل این واحد پولی بر عهده بانک یونان قرار داشت. هر دراخما به یکصد لپتا تقسیم می شد. کشور یونان پس از پیوستن به منطقه پورو پول خود را تغییر داد. در حال حاضر واحد پول کشور یونان، یورو می باشد.

یونان، غذاهای محلی و آداب و رسوم آن

غذاهای یونانی، معروفیت خاصی را در بین غذاهای کشورهای مختلف جهان دارند. آشپزی یونانی یکی از گونه های خاص آشپزی مدیترانه ایست که با آشپزی ترکی، ایتالیایی و بالکانی مشترک است. مواد اولیه پرمصرف در آشپزی یونانی، زیتون، روغن زیتون، سبزیجات، پنیر، بادمجان، ماست، غلات و نان، ماهی و گوشت های گوناگون مانند مرغ و خرگوش است.

البته روغن زیتون، پونه کوهی، نعنا، سیر، دارچین، میخک، پیاز و سس گوجه فرنگی پای ثابت غذاهای یونانی هستند. ماست یونانی، غلیظ و خامه ای است و تقریبا در هر وعده غذایی میل می شود. یک پیش غذا به نام تسازیکی که مخلوط از ماست، خیار و سیر معمولا در هر وعده بر سر میز غذا وجود دارد. یک ظرف حاوی ماست که با عسل شیرین شده و مغزبادام و پسته و... روی آن پاشیده می شود از دسرهای مطلوب مردم یونان است. اکثرا از گوشت بره استفاده می نمایند اما گوشت خوک، مرغ، گوشت گاو و غذاهای دریایی نیز به صورت کاملا تازه استفاده می شود. از غذاهای دریایی می توان انواع صدف ها، میگو، هشت پا ساردین، ماهی حلوا، نیزه ماهی و شاه ماهی را نام برد.

پنیر مورد استفاده مردم یونان نیز فتا است، نوعی پنیر نرم و سفید و خامه ای که به آن پنیر یونانی هم می گویند و از شیر بز درست می شود و این پنیر یکی از مواد اصلی و ضروری در سالادهای یونانی به شمار می آید. در سالادهای اصیل یونانی هرگز کاهو سرو نمی شود و بیشتر از گوجه فرنگی، خیار، پیاز، پنیر فتا و زیتون استفاده می شود.

ساندویچ سوولاکی ساندویچ معروف در بین مردم یونان می باشد به همان میزان که همبرگر در آمریکا معروف است، این ساندویچ شامل گوشتی است که به همان روش کباب ترکی که در ایران نیز رایج است طبخ می شود و سپس داخل نان مخصوصی به نام نان پیتا گذاشته می شود و گوجه فرنگی و پیاز هم به آن اضافه می شود و همراه با سسی به نام تسازیکی که مخلوطی از ماست و خیار و سیر می باشد میل می شود.

آداب غذاخوردن مردم یونان

در بین مردم یونان، خوردن غذا با دست به جای استفاده از کارد و چنگال بسیار رایج است، زیرا از نظر آن ها غذا چیزی است که باید لمس شود و خورده شود و نه اینکه با چنگال برداشته شود.

از نظر مردم یونان خوردن غذاهای گوشتی مانند بره، مرغ یا ماهی با کارد و چنگال احمقانه است زیرا در این صورت شما آن حس شیرین لمس کردن غذا را در حین خوردن از دست داده اید.

بعلاوه مردم یونان عادت دارند که در وعده غذایی خود از نان استفاده نمایند و این نان به عنوان وسیله ای است برای راهنمایی غذا به سمت چنگال (اگر از چنگال استفاده نمایند) و هم چنین جمع کردن غذا در بشقاب و جذب روغن غذا به وسیله نان.

صنایع دستی یونان

پس از جنگ جهانی دوم افزایش سطح تقاضا برای صنایع دستی در بازارهای بین المللی تاثیر قاطعی بر روی فراوری صنایع دستی مردم یونان داشته است.

باتوجه به این واقعیت که توسعه این فراوریات منبع ایجاد درآمدهای تازه می باشد. دولت یونان اقداماتی را در زمینه تامین یاری های لازم در این مورد به عمل آورده که از یک سو شامل آنالیز مسائل مختلف صنایع دستی و شرایط کار نیروی انسانی شاغل و از سوی دیگر به ارائه طرح های مختلف و یاری های مربوط می شود. دولت بعلاوه موجبات ترویج فروش محصولات صنایع دستی یونان را در داخل و خارج کشور پیوسته فراهم می کند.

صنایع دستی مردم یونان عبارتنداز:

نساجی: شامل بافت انواع پارچه و پرده، محصولات بافته شده و با دست یا دستگاه های دستی، عروسک یا لباس های محلی و ملی، گلیم و قالی سوزن دوزی شده و گره دار و بعلاوه قالیچه های پوستی.

ساخت محصولات فلزی: به صورت اشیا مس و برنج زیورآلات اعم از طرح محلی و طرح ها تازه که با استفاده از طلا، نقره و آب ساخته می شود.

سرامیک سازی: در بسیاری از نقاط کشور به صورت قدیمی متداول بوده و در برخی از نقاط نیز به صورت تازه انجام می شود.

ساخت اشیا چوبی: به صورت وسایل منزل و اشیا گوناگون مصرفی و تزیینی

سبدبافی و فراوری اشیا مختلف از الیاف گیاهی

مراکز خرید

اگر برای تهیه سوغاتی در پی یک خرید جمع و جور با قیمت های میانه هستید به قسمت پایین میدان سینتاگما و نزدیکی مجموعه تاریخی آکروپلیس بروید. آن جا محله بسیار قدیمی و مشهور پلاکا است که بازار شلوغ و سنتی فروشگاه داران و دستفروشان یونانی در آن قرار دارند. اگر می خواهید سراغ برندهای معروف جهان را بگیرد، همان نزدیکی پلاکا در خیابان موناستیریاکی به هدف خود می رسید. از دیگر مراکز خرید می توان به مترومال و گلدن مال نیز اشاره نمود.

آتن

آتن مرکز اساطیری یونان و مهد تمدن غرب شهری است 3000 ساله که نام خود را از کلمه یونانی آتنا به معنای الهه عقل و خرد برگرفته است. آتن، مرکز کشور یونان، شهری است که در دل قرن ها تاریخ غرق شده است. شاید آتن مجذوب کننده ترین و مشهورترین شهر در جهان نباشد اما اگر کمی دقیق تر بدان نگاه کنید شهر دلفریب، مجذوب کننده و پرجنب و جوش آتن را در مقابل چشمان خود خواهید دید.

میدان سینتاگما میدان مرکزی شهر آتن است که در نزدیکی ساختمان مجلس و یکی از معروف ترین هتل های شهر واقع شده است. آتن با جمعیتی حدود 3 میلیون و 120 هزار نفر، مرکز یونان و در نزدیکی خلیج سالونیک از شهرهای مهم و تاریخی جهان است. این شهر زادگاه سقراط، افلاطون، ارسطو، دموستون و دیگر فلاسفه یونانی می باشد.

آتن زادگاه بازی های المپیکی است که بیشتر از 100 سال پیش برگزار می شده و امرزه به صورت بازی های مدرن المپیک در جهان برگزار می شوند. در سال 2004 خاتمه بازی های المپیک به این شهر بازگشت و هنگامی که این خبر اعلام شد، تمامی شهر دستخوش تحول ظاهری بزرگی شد. یکی از برترین راه های لذت بردن از تابستان آتن این است که روزهای خود را مانند آتنی های محلی بگذرانید، مردم یونان از مهمان نوازترین مردمان در جهان هستند.. یعنی صبح زود بیدار شوید، صبحی پر مشغله داشته باشید (مثلا به بازدید چند منظره فوق العاده بروید) و سپس در هوای گرم روز از خوابی عمیق طولانی و دلپذیر لذت ببرید و شب ها بیدار بمانید. شب گذرانی های آتن هستند و رستوران ها، کافه ها و تفریح عالی و بی شماری در داخل و مرکز این منطقه موجودند.

منطقه ها تماشای کشور یونان در آتن

میدان سینتاگما

این میدان که در مرکز آتن قرار گرفته، ساختمان هایی همانند مجلس یونان و هتل بازسازی شده گرند برتان را در برمی گیرد. سربازانی که یونیفورم های مخصوص به تن دارند هریک ساعت شیفتشان را تغییر می دهند و تماشا این تغییر شیفت خالی از لطف نیست.

میدان سینتاگما از زیباترین منطقه ها تماشای کشور یونان، بعلاوه محل برگزاری بسیاری از رویدادهای سیاسی می باشد و بیشتر سایت های تاریخی آتن در چند قدمی آن قرار گرفته اند.

زاپیون

نام ساختمانی در باغ ملی آتن در مرکز آتن و در کشور یونان است و به طور کلی برای جلسات و مراسم، اعم از رسمی و خصوصی استفاده می شود. در سال 1869 مجلس یونان با اختصاص دادن 80 هزار مترمربع از زمین های عمومی و با تصویب قانون در 30 نوامبر سال 1869، اقدامات اولیه را برای ساخت آثار بازی های المپیک، به عنوان زاپیون انجام داد.

زاپیون اولین ساختمانی بود که به طور خاص برای احیای بازی های المپیک در جهان مدرن ساخته می شد.

موزه آکروپلیس

موزه آکروپلیس از منحصر به فردترین منطقه ها تماشای کشور یونان، موزه ای باستان شناسیست که بر اکتشافات سایت های باستانی آکروپلیس تمرکز دارد.

این موزه که خود بر روی سایت ماکریجیانی و ویرانه های بخشی از آتن روم و بیزانس بنا شده، آثاری از عصر برنز یونان، روم و بیزانس یونان را در خود جای داده. بیش از 4000 شی در محوطه ای حدود 14 هزار مربع در این موزه به عرصه نمایش درآمده اند.

معبد زئوس المپی

معبد زئوس المپی، المپیئون یا ستون های زئوس المپی، معبدی بزرگ است که امروز ه فقط ویرانه هایی از آن به جای مانده است. این معبد که به خدای زئوس، پادشاه خدایان المپی تقدیم شده بوده در مرکز آتن واقع شده است. ساخت این بنا در قرن ششم قبل از میلاد شروع و در قرن دوم قبل از میلاد به انتها رسیده است.

در دوران امپراطوری روم، از این معبد به عنوان بزرگترین معبد یونان با بزرگترین مجسمه های آیینی جهان باستان یاد می شده است.

باغ ملی آتن

باغ ملی آتن یا باغ سلطنتی سابق از منطقه ها تماشای کشور یونان، باغی سرسبز و آرام در مساحتی 5/15 هکتاریست که در مرکز آتن قرار گفته است.

این باغ چند ویرانه باستانی، سرستون های قرنطی موزاییک ها و نیم تنه های بسیاری از دولتمردان و اشخاص مشهور یونان را نیز در خود جای داده اند.

باغ آتن در سال 1840 به دستور ملکه آمالیا ساخته شد و محل زندگی بیش از 500 گونه گیاهی و تعداد بسیاری حیوان از جمله طاووس ها، اردک ها و لاک پشت ها می باشند.

پارتنون

پارتنون سمبله ای از یونان کلاسیک و دموکراسی آتنی است و از آن به عنوان خزانه استفاده می شده است. پس از فتح آتن به وسیله ترک های عثمانی این معبد به کلیسایی مسیحی و در اوایل دهه 1460 به مسجدی با یک مناره تبدیل شد. در حال حاضر مجسمه های این معبد در موزه بریتانیا قرار دارند.

معبد پوزیدون

معبد پوزیدون که بر فراز تپه سنگی بنا شده از مجذوب کننده ترین منطقه ها تماشای کشور یونان است، در اصل بر روی محلی ساخته شده که پیش از آن معبدی در آن جا وجود داشته که از بین رفته است. ساخت این معبد به سال 440 پیش از میلاد باز می شود. این معبد برای تکریم خدای دریاها، پوزیدون ساخته شده است.

جزیره سانتورینی

سانتورینی از محبوب ترین منطقه ها تماشای کشور یونان که بخشی از گروه سیکلدیزی جزایر یونانی است معروفیت خود را مدیون منظره ها شگرف، غروب های خیره نماینده خانه های کاملا سفید و آتش فشان فعال این منطقه است.

شهر فیرا، مرکز سانتورینی در لبه صخره ای بلند واقع شده است و آمیزه ای زیبا از معماری های وینتیانی و سیکلدیزی آن را زینت می دهد. خیابان های سفید و سنگفرش آن پر از رستوران ها، هتل ها و کافه ها است.

اگر از مسیر دریا وارد شوید می توانید با تراموای برقی از بندر به سوی شهر رفته یا این که با قاطر 588 پله مارپیچ را بالا بروید.

جزیره کریت

کریت یکی از جزیره های بزرگ یونان و پنجمین جزیره بزرگ دریای مدیترانه است؛ شهری که روزگاری مرکز کهن تمدن اروپا بوده است. نام قدیمی این جزیره اقریطس به معنای جزیره بزرگ است.

در این جزیره متنوع ترین هتل ها، رستوران ها، مغازه ها و باشگاه های شبانه را می توان یافتو به علت داشتن سواحل زیبا، کوه ها و دره های خوش منظر می توانید در این مکان از فعالیت فضای باز مانند پیاده روی کوه نوردی، اسب سواری، دره نوردی، شنا و موارد دیگر لذت ببرید.

عاشقان تاریخ نیز می توانند از جاذبه های تاریخی و باستان شناسی فراوان این مکان، مانند کاخ کنوسوس که مربوط به تمدن مینوسی ها است، بازدید نمایند.

جزیره میکونوس

جزیره میکونوس شادمانه در زیر نور خورشید به زیبایی می درخشد. جمعیت انبوه گردشگران از همه جای جهان با رنگ و پوشش های مختلف رنگ و جلای مضاعفی به این جزیره داده است. ساکنان این جزیره زیبا شاید حدود 40 سال است که گردشگران را از همه جای جهان به یاد دارند.

جزیره میکونوس امروزه در میان جزایر یونان توریستی ترین و محبوب ترین جزیره است. اما آن چه در خصوص میکونوس مهم است تماشای های این جزیره است. نخستین تماشای جزیره میکونوس آسیاب های بادی مشهور این جزیره است که در قسمت غربی شهر قرار گرفته است.

یکی دیگر از منطقه ها تماشای کشور یونان جزیره میکونوس شهرک کوچکی است که به ونیز کوچک معروفیت دارد که در زبان یونانی به آن الفکاندرا گفته می شود. این بخش از جزیره به صورت شگفت انگیزی کوچه هایش به صورت آبراهی درآمده که آن را شبیه ونیز در ایتالیا نموده است.

شهر تسالونیکی

این شهر، دومین شهر بزرگ یونان و مرکز جمهوری یوگوسلاو مقدونیه یونان است. تسالونیکی بعلاوه یکی دیگر از مقاصد برتر توریستی و از منطقه ها تماشای کشور یونان است. این شهر پر جنب و جوش به شب زنده داری آن شناخته شده است. تسالونیکی پر است از جاذبه های زیبا و خاطرانگیز و ساحلی مجذوب کننده. شما با استراحت در ساحل و تماشای اسکله می توانید، خستگی گشت و گذار روزانه خود را از تن به در کنید.

این شهر بعلاوه مرکز فرهنگی کشور یونان نیز می باشد. باشگاه های ورزشی پائوک، آریس و ایراکلیس در این شهر قرار دارند. این شهر زیبا دارای مراکز تفریحی، کافه و رستوران و جاذبه های تاریخی، موزه ها و کلیساهای بیزانسی بسیار می باشد. البته ناگفته نماند که بخش بزرگی از این شهر در سال 1917 در آتش سوزی از بین رفته است.

برترین هتل های کشور یونان

هتل 5 ستاره رادیسون بلو: این هتل شیک در یک محیط سرسبز و در مرکز شهر آتن در نزدیکی موزه باستان شناسی ملی آتن واقع شده است و با یک پیاده روی 5 دقیقه ای به ایستگاه متروی ویکتوریا می رسید.

این هتل در 4 کیلومتری آکروپلیس واقع شده است. هتل رادیسون بلو دارای 153 اتاق مجهز به کلیه امکانات رفاهی با منظرهی زیبا از طبیعت و آکروپلیس می باشد.

هتل 5 ستاره کرون پلازا: این هتل در مرکز شهر، 3 کیلومتری کوه لیکابتوس و با فاصله 4 کیلومتر از پارتنون واقع شده است.

هتل کرون پلازا دارای 191 اتاق مجلل و کلیه امکانات رفاهی نظیر حمام مرمرین وای فای رستوران های فرق داردخر و سونا و سالن ورزشی و... می باشد.

هتل 5 ستاره اینتر کنتینال: این هتل زیبا و مجلل در مرکز شهر آتن و در نزدیکی ایستگاه مترو واقع شده است. منظره شهر قدیمی آتن منظره اتاق های این هتل می باشد. منطقه پلاکا در یک کیلومتری این هتل می باشد. منطقه پلاکا در یک کیلومتری این هتل می باشد. هتل اینتر کنتینانتال دارای 553 اتاق مجهز به امکانات یک هتل ستاره است. این هتل علاوه بر تجهیزات دارای امکانات ویژه 24 ساعته نیز می باشد.

هتل 5 ستاره رویال المپیک: این هتل در مرکز آتن واقع شده است و در مقابل معبد مشهور زئوس و باغ ملی آتن واقع شده است و تنها دو دقیقه تا آکروپلیس پیاده روی دارد. شما دقیقا در مرکز تاریخ آتن هستید، در کنار منطقه پلاکا، هتل رویال المپیک به زیبایی تزیین شده و از معدود هتل هایی است که علاوه بر کلیه امکانات رفاهی و تفریحی دارای کتابخانه ای مجهز با انواع کتاب های نایاب تاریخ یونان باستان می باشد.

هتل 4 ستاره زافولیا: هتل باشکوه زافولیا با نمایی مدرن در مرکز شهر تاریخی آتن واقع شده است. این هتل با تاکید بر مهمان نوازی خود و با خدماتی متناسب با استانداردها، پذیرای مهمانان عزیز می باشد. هتل زافولیا دارای 192 اتاق و سوییت استاندارد با منظرهی متفاوت و بعلاوه رستورانی مسقف در فضایی سبز می باشد.

هتل 4 ستاره پرزیدنت: هتل بزرگ و زیبای پرزیدنت با 516 اتاق و سوییت مجهز به کامل ترین امکانات یک هتل 4 ستاره در قلب آتن واقع شده است که فاصله زیادی با ایستگاه مترو ندارد. شما می توانید نوشیدنی خود را در پنت هاوس این هتل با منظرهی پانوراما از شهر بنوشید. بعلاوه انواع غذاهای بین المللی را در رستوران این هتل میل نمایید.

هتل 4 ستاره استنلی: هتل 4 ستاره استنلی افتخار دارد با ارائه 389 اتاق و سوئیت همراه با امکانات استثنایی، پرسنلی کار آزموده در بخش های مختلف، پذیرای شما مهمانان گرامی باشد. این هتل در میدان سینتاگما، در نزدیکی آکروپلیس می باشد و فقط با 30 دقیقه رانندگی می توانید از ساحل دریا و منظره ها زیبای آن لذت ببرید.

هتل 4 ستاره تیتانیا: این هتل با طراحی کلاسیک خود در منطقه تاریخی و تجاری آتن واقع شده است. شما می توانید انواع غذاهای یونانی و مدیترانه ای را در رستوران باغ زیتون، که در بام هتل واقع شده است میل کنید و از طمع متفاوت آن با آرامشی بی نظیر و منظرهی زیبا از شهر آتن لذت ببرید. این هتل دارای کلیه امکانات یک هتل 4 ستاره در نزدیکی میدان سینتاگما و ایستگاه مترو می باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 22 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 1022

به "یونان، کشوری کوهستانی در جنوب شرقی اروپا (تور یونان ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونان، کشوری کوهستانی در جنوب شرقی اروپا (تور یونان ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید