IHG برای هتل های Holiday Inn در عربستان قرارداد امضا کرد

به گزارش وبلاگ راضانی، IHG با گروه Al Hokair برای توسعه هتل های Holiday Inn در عربستان قرارداد امضا کردند. این قرارداد به توسعه همکاری ها در عربستان و افزایش گردشگری یاری می نماید.

IHG برای هتل های Holiday Inn در عربستان قرارداد امضا کرد

گروه هتل های بین قاره ای (IHG) قرارداد توسعه با شرکت تجاری عربستان سعودی، گروه ال هوکیر (Al Hokair Group)، امضا کردند. این قرارداد برای توسعه نام تجاری Holiday Inn Express در عربستان سعودی برقرار شده است و قرار است طی پانزده سال آینده، ده هتل Holiday Inn Express توسعه پیدا کند.

Holiday Inn یک نام تجاری آمریکایی متعلق به بریتانیا در زمینه هتل ها و شرکت های تابعه گروه هتل های بین قاره ای است و یکی از بزرگ ترین زنجیره های هتل در دنیا محسوب می گردد که با 1145 هتل فعال از تاریخ 30 سپتامبر 2016 تأسیس شده است.

این پیشرفت قابل توجه در کنفرانس سرمایه گذاری هتل های عربی اعلام شد. گروه آل Hokair در حال حاضر شش هتل Holiday Inn در عربستان سعودی را اداره می نماید. بر اساس این قرارداد نو اولین هتل Holiday Inn با 200 اتاق در جده افتتاح می گردد و در پی آن هتل های دیگر در سراسر شهرهای مختلف این کشور ساخته می گردد. تمام هتل ها تحت قراردادهای حقوقی طولانی مدت اداره می شوند. پاسکال گووین، مدیر عامل، هند، خاورمیانه و آفریقای گروه IHG، گفت:

IHG در عربستان سعودی، میراثی قوی و بازاری کلیدی برای ما در خاورمیانه است. ما افتخار می کنیم یک بار دیگر با گروه Al Hokair، برای توسعه هتل های Holiday Inn در کشور همکاری طولانی مدت می کنیم و علاوه بر توسعه همکاری ها، همچنان محصولات خود را برای گردشگران بین المللی و داخلی توسعه می دهیم. منظره گردشگری در عربستان سعودی به سرعت در حال تغییر است و ما از اینکه در رشد منظره 2030 عربستان سعودی سهیم هستیم، بسیار هیجان زده ایم، به خصوص با توجه به اینکه یکی از برترین دستاوردهای این برنامه، آوردن تعداد بیشتری جهانگرد به کشور است.

او اضافه نمود:

ما بزرگ ترین اپراتور در عربستان سعودی با مجموعه ای قوی از 31 هتل در چهار نام تجاری هستیم که تجربیات متفاوتی را با ویژگی های مختلف برای مهمانان ارائه می دهند. با این امضا ما کیفیت مناسب و در عین حال محل اقامتی مقرون به صرفه قیمت برای مسافران هوشمند خود ایجاد می کنیم.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 803

به "IHG برای هتل های Holiday Inn در عربستان قرارداد امضا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "IHG برای هتل های Holiday Inn در عربستان قرارداد امضا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید