ناگفته های شاعر جنجالی که کار 2 زن را به خودکشی رساند؛ حراج شد

به گزارش وبلاگ راضانی، مجموعه ای از اشعار منتشر نشده و خصوصی تد هیوز سال ها پس از مرگ این شاعر انگلیسی کشف شده و هفته آینده در حراجی ساتبیز به مزایده گذاشته خواهد شد.

ناگفته های شاعر جنجالی که کار 2 زن را به خودکشی رساند؛ حراج شد

به گزارش ایرنا، دفترچه شعری چاپ نشده از شاعر جنجالی انگلیسی که دو شریک زندگیش دست به خودکشی زدند، به زودی در حراجی ساتبیز به فروش گذاشته خواهد شد.

گاردین گزارش داده است که این اشعار دیده نشده، 6 سال پس از خودکشی سیلویا پلات، همسر اول هیوز، و مدت کوتاهی پس از آن نوشته شدند که آسیا وویل، معشوقه این شاعر، خودش و دخترشان شورا را کشت.

در انتهای این مجموعه شعر که به خط خود هیوز نوشته شده است، چهار شعر کامل وجود دارد که به گفته گابریل هیتون، کارشناس بخش کتاب ساتبیز، تشریحی صریح از وضع احساسی این شاعر انگلیسی هستند.

تد هیوز، آسیا وویل و دخترشان شورا

این چهار شعر به وضوح سوگ هیوز برای وویل و شورا را نشان می دهند؛ در یکی از این اشعار هیوز دختر 4 ساله اش را خطاب قرار داده و در دیگری شریک زندگیش که به خاطر او همسر اولش را رها نموده بود.

هیتون می گوید: با توجه به این که این اشعار به تازگی کشف شده اند احتمالا خود تد هیوز آن ها را به خاطر مضامین شخصیشان، پنهان نموده بود.

دفترچه شعر هیوز که حس سوگ و فقدان این شاعر را به تصویر می کشد، از 12 تا 19 ژوئیه (21-28 تیر 1401) با ارزش تقریبی 10 تا 15 هزار پوند در حراجی ساتبیز به فروش گذاشته می گردد.

این دفترچه یادداشت در کنار چند شی دیگر از کلکسیون خانوادگی هیوز به وسیله فریدا هیوز، فرزند تد هیوز و سیلویا پلت، در اختیار حراجی ساتبیز قرار گرفته است.

از دیگر اشیایی که از این کلکسیون به حراج گذاشته خواهند شد می توان به آینه و کلکسیون تمبر سیلویا پلات اشاره نمود.

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 932

به "ناگفته های شاعر جنجالی که کار 2 زن را به خودکشی رساند؛ حراج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگفته های شاعر جنجالی که کار 2 زن را به خودکشی رساند؛ حراج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید