رمان دلقک هدی حدادی به چاپ چهارم رسید

به گزارش وبلاگ راضانی، تهران (پانا) - رمان نوجوان دلقک اثر هدی حدادی برای چهارمین بار از سوی کانون پروش فکری بچه ها و نوجوانان منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

رمان دلقک هدی حدادی به چاپ چهارم رسید

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تک برگی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، در این داستان ماجرای دوستی یک دختر دانشجو به نام نگار با دختربچه ای روایت می شود که گویا یک دلقک به جهان آمده است. این دلقک بودن هم به ماهیت و هم شغل او و خانواده اش بازمی شود. در این دوستی، دلقک به نوعی وارد زندگی شخصیت اصلی داستان می شود و در آن تغییراتی ایجاد می نماید و در نهایت نیز از آن خارج می شود.

فضای این رمان به گفته هدی حدادی، کاملا رئال و واقعی است اما اتفاق های آن شکل و شیوه ای فانتزی دارد، زبان نگارش داستان محاوره ای است و زبان طنز و شیوه فانتزی متن نیز با این نوع بیان تلفیق شده است.

رمان نوجوان دلقک که سال 1391 برای نخستین بار منتشر شد، در سال های گذشته با استقبال مخاطبان و بعضی رویدادهای ادبی نیز روبرو شد که از آن میان می توان به دریافت نشان سومین جایزه کتاب مهر (انتخاب دختران نوجوان بی سرپرست و بد سرپرست موسسه مهر طه) و دریافت چهار لاک پشت پرنده از هفتمین فهرست لاک پشت پرنده شامل کتاب های برگزیده پاییز 1391 اشاره نمود.

این رمان 268 صفحه ای مناسب نوجوانان بالای 15 سال است و در چاپ چهارم خود با قیمت 30هزار تومان و با شمارگان 2هزار و 500 نسخه منتشر شده است تا شمارگان آن در مجموع به 17هزار و 500 نسخه برسد.

یادآوری می شود این کتاب در سایت اینترنتی فروش محصولات کانون به نشانی shop.kpf.ir و در فروشگاه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در سراسر کشور و فروشگاه های محصولات فرهنگی هنری در دسترس علاقه مندان واقع شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 98

به "رمان دلقک هدی حدادی به چاپ چهارم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمان دلقک هدی حدادی به چاپ چهارم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید