مقاله: کالری کاهو؛ هر برگ کاهو چقدر کالری دارد؟

به گزارش وبلاگ راضانی، در صورتی که بخش خاصی از مطلب کالری کاهو مدنظر شماست، با انتخاب عناوینی که در فهرست موضوعی زیر ارائه شده اند، به بخش دلخواه خود برسید.

مقاله: کالری کاهو؛ هر برگ کاهو چقدر کالری دارد؟

کاهو از سبزیجات پرطرفدار است و در دو نوع کاهو معمولی و کاهو پیچ عرضه می گردد. برگ های سبز و ترد آن سرشار از آنتی اکسیدان، کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، ویتامین B، ویتامین K و ... است. کاهو فیبر فراوانی دارد و در عین حال از کالری اندکی برخوردار است. بنابراین برای داشتن اندامی متناسب می توانید آن را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. اگر قصد دارید این ماده غذایی را به رژیم خود اضافه کنید، حتما این سوالات برای شما به وجود آمده که کالری کاهو چقدر است؟ آیا کالری کاهو معمولی با کاهو پیچ متفاوت است؟ برای یافتن پاسخ این پرسش ها با ما همراه باشید. در این مطلب با کالری کاهو معمولی، کاهو پیچ و سالاد کاهو آشنا می شویم.

برای سوزاندن 100 کالری کاهو می توانید فعالیت های زیر را انجام دهید:

♥ یک لیوان سالاد کاهو با خیار، گوجه و بدون سس 18 کالری دارد.

اضافه کردن کاهو به رژیم غذایی به دلیل فیبر بالا و کالری پایینی که دارد به کاهش وزن یاری می نماید. هر 100 گرم کاهو معمولی و کاهو پیچ به ترتیب دارای 15 و 14 کالری هستند. برای اضافه کردن کاهو به رژیم غذایی می توانید از آن برای تهیه انواع سالاد، ساندویچ و سوپ بهره ببرید، برای این منظور توصیه می گردد مطلب طرز تهیه انواع سالاد کاهو را مصالعه فرمایید.. مصرف ساقه وسط کاهو (مغز کاهو) مسئله ای به وجود نمی آورد، اما زیاده روی در مصرف آن ممکن است باعث ضعف بینایی، فراموشی و نفخ گردد. به نظر شما کاهو پیچ بهتر است یا کاهو معمولی؟ شما بیشتر از کدام نوع کاهو در رژیم غذایی خود استفاده می کنید؟ از قلم نیاندازید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش با ما و مخاطبان خبرنگاران در میان بگذارید.

منبع مقاله: کالری کاهو؛ هر برگ کاهو چقدر کالری دارد؟

انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 693

به "مقاله: کالری کاهو؛ هر برگ کاهو چقدر کالری دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کالری کاهو؛ هر برگ کاهو چقدر کالری دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید