مراسم معارفه فرماندار تازه مینودشت برگزار گشت، محمدتقی قزلسفلی فرماندار دارالولایه شد

به گزارش وبلاگ راضانی، خبرنگاران/گلستان با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرماندار، امام آدینه مینودشت و مدیران شهرستانی، مراسم معارفه فرماندار نو مینودشت برگزار گردید.

مراسم معارفه فرماندار تازه مینودشت برگزار گشت، محمدتقی قزلسفلی فرماندار دارالولایه شد

در ادامه فرایند انتصابات نو در استان گلستان پس از روی کار آمدن دولت نو، استاندار گلستان طی حکمی محمدتقی قزلسفلی را که پیش از این سوابقی همانند بخشداری مینودشت، فرمانداری کلاله، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه گنبدکاووس و سرپرست فرمانداری ویژه گنبدکاووس را در کارنامه دارد به عنوان فرماندار شهرستان مینودشت منصوب شد.

بعد از ظهر امروز با حضور سیدعلی مهاجر معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان در فرمانداری مینودشت مراسم معارفه فرماندار نو این شهرستان برگزار گردید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان در این مراسم با بیان اینکه مراسم تودیع و معارفه مراسم انتقال قدرت نیست بلکه انتقال تکلیف است، توضیح داد: این جلسه دو بُعد دارد، یکی تکریم است که انشاالله خدا هم از زحمات آقای حسینی نیا راضی باشد و یکی معارفه است که به معنای روحیه و فضای نو است.

مهاجر اظهار کرد: مردم چشم انتظار هستند تا ما با تنو میثاق با شهدا به وظایف خود عمل کنیم، همان مردمی که وفادارانه، صادقانه و شکورانه پای آرمان های انقلاب بودند و با وجود گله مندی در پای صندوق های رای حاضر شدند.

وی در ادامه به بیان ویژگی های یک مدیر مردمی پرداخت و گفت: اعتقاد به پروردگار و اعتماد به وعده های او، توسل به ائمه معصومین (ع)، روح مطهر شهدا و ولایی بودن از ویژگی هایی است که یک مدیر باید به آن ها توجه داشته باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه یک مدیر در میدان عمل، مردم را فامیل خدا می داند، افزود: در این باره سیره نبوی به ما یاد داده است که آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند.

مهاجر با اشاره به اینکه اهل کوشش بی وقفه بودن، فسادستیز بودن، در دسترس و همراه مردم بودن، در غم و شادی آن ها شریک شدن و با لب خندان با آنها برخورد کردن از دیگر ویژگی های یک مدیر در میدان عمل است، توضیح داد: طبق ابلاغ استاندار باید فاصله نخبگان با ادارات کم گردد.

به گزارش خبرنگاران در این مراسم از سید ابوالفضل حسینی فرماندار سابق مینودشت قدردانی و محمد تقی قزلسفلی به عنوان فرماندار نو مینودشت معارفه شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 819

به "مراسم معارفه فرماندار تازه مینودشت برگزار گشت، محمدتقی قزلسفلی فرماندار دارالولایه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم معارفه فرماندار تازه مینودشت برگزار گشت، محمدتقی قزلسفلی فرماندار دارالولایه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید