سنگین ترین صف های خرید و فروش سهام در 22 مهر

به گزارش وبلاگ راضانی، بازار سرمایه امروز در شروع معاملات با افزایش عرضه در بیشتر نماد ها شروع به کار کرد.

سنگین ترین صف های خرید و فروش سهام در 22 مهر

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ،امروز (سه شنبه؛ 22 مهر) بازار سرمایه بازار با افزایش عرضه و فشار فروش در بیشتر نماد ها آغاز بکار کرد.

جدول عرضه و تقاضا در پیش گشایش بورس

در گروه خودرویی ها نماد خودرو با صف خرید بیش از 84 میلیون سهم همراه شد.خساپا در قیمت 309 تومان رشد 1 درصدی دارد.خگستر در آستانه مثبت شدن نهاده شد.

وبصادر و وتجارت به مدار مثبت رسیدند.بانک دی در آستانه قیمتی 5826 تومان بیش از 40 میلیون تقاضا نشسته است.

فملی، فخوز، کاوه، فارس و فولاد کار خود را سبزپوش آغاز کردند.

خودرویی ها امروز پر عرضه آغاز به داد و ستد کردند. خودرو و خرینگ با افزایش تقاضا همراه اند. خساپا ٬ خگستر و ختوقا نیز در میان فشار فروش حاکم بر گروه متعادل معامله می شوند.

در گروه فرآورده های نفتی شاهد شکل گیری صف خرید بیش از 154 میلیون سهمی بروی نماد شپنا در قیمت 1954 تومان هستیم. شبندر در قیمت 4126 تومان رشد 2 درصد دارد. شبریز در قیمت 3783 تومان با صف خرید همراه است. شتران رشد 3 درصدی دارد.

در گروه فلزات اساسی نماد فولاد در قیمت 1782 تومان رشد 1 درصدی دارد.فملی در قیمت 2879 تومان با رشد 1 درصدی در حال داد و ستد است. ذوب در محدوده صفر تابلو مثبت دنبال می گردد.

رشد 7هزار واحدی نماگر بورس در 10 دقیقه آغازین معاملات امروز شاخص کل بورس تهران در ساعت 9:10 در ارتفاع یک میلیون و 586واحد نهاده شده است.

شپنا، شتران و اخابر بیش ترین تأثیر مثبت و نماد های وپارس، سیتا و خپارس بیشترین اثر منفی را بر فرایند حرکت شاخص گذاشته اند.

صف خرید شپنا یک دور عرضه و مجددا به صف خرید بالای 110 میلیونی نشست.

در گروه محصولات شیمیایی نماد پترول با افت 3 درصد روبرو است. شگویا در قیمت 1585 تومان در حال داد و ستد است. فارس در محدوده صفر تابلو قرار گرفته است.شفارس و شیران همچنان پر تقاضا دنبال می شوند.

افزایش سرمایه 50 درصدی دکپسول مورد تایید حسابرس نهاده شد.

در این دقایق شاهد افزایش عرضه و فشار فروش در بیشتریت نماد های تاثیر گذار هستیم. شاخص کل که در ابتدایی معاملات با رشد بیش از 7 هزار واحد همراه بود با شدت دریافت عرضه ها و سیو سود کردن بعضی معامله گران از جهش دقایق ابتدایی کاسته شده و اکنون با رشد 3هزار واحد همراه است.

شاخص هم وزن با افت بیش از 800 واحد روبرو است.

قدرت نمایی خریداران در نماد های خودرو، شپنا و دارا یکم را نظاره گریم.

در ساعت 9 و 30دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد چهار هزار و 988واحدی (0.3درصد) در ارتفاع یک میلیون و584هزار واحد نهاده شد و همچنین شاخص کل هم وزن با کاهش 0.1درصدی روبرو شد.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به سه هزار و 670میلیارد تومان رسید.

آخرین قیمت 106نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن ها افزایش یافته و 271نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده اند.

حقیقی ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود 69 میلیارد تومان نقدینگی به بازار وارد کردند.

نماد های خودرو، وبملت، فملی، وتجارت، فولاد و شبندر در گروه پربیننده ترین های بورس و نماد های دی، شگویا، وپویا، ذوب، صبا و خبرنگاران در گروه پربیننده ترین های فرابورس قرار دریافتد.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 84

به "سنگین ترین صف های خرید و فروش سهام در 22 مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگین ترین صف های خرید و فروش سهام در 22 مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید