سخنگوی کاخ سفید کرونا گرفت

به گزارش وبلاگ راضانی، تنها چهار روز پس از اعلام ابتلای رئیس جمهور آمریکا به بیماری کووید-19، سخنگوی کاخ سفید نیز در پیامی توئیتری از ابتلای خود به این بیماری خبر داد.

سخنگوی کاخ سفید کرونا گرفت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کایلی مک انانی سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه در پیامی توئیتری گفت که نتیجه آزمایش کرونایش مثبت بوده است.

سخنگوی کاخ سفید صبح روز دوشنبه به وقت محلی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: پس از آن که نتیجه آزمایش هایم بارها منفی شد، -از جمله آزمایش هایی که از روز پنج شنبه به طور روزانه از من گرفته شد- امروز دوشنبه نتیجه آزمایش کووید-19 من مثبت اعلام شد؛ هرچند هیچ علائمی از بیماری ندارم.

وی افزود: با توجه به مثبت شدن نتیجه آزمایش کووید-19، من از امروز دوران قرنطینه را آغاز می کنم اما از راه دور به وظایفم در قبال شهروندان آمریکایی عمل خواهم کرد.

پیش از این ابتلای کریس کریستی مشاور انتخاباتی و نیک لونا دستیار شخصی دونالد ترامپ به بیماری کووید-19 رسماً تأیید شده بود.

بعد از آن که عصر پنج شنبه اول اکتبر به وقت واشنگتن (بامداد جمعه یازدهم مهرماه به وقت تهران) رسماً اعلام شد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به بیماری کووید-19 مبتلا شده است، کاخ سفید گفت که همه کسانی که طی روزهای اخیر با وی در تماس بوده اند به صورت روزانه آزمایش کرونا خواهند داد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 72

به "سخنگوی کاخ سفید کرونا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی کاخ سفید کرونا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید