راهنمای خرید برترین گوشی های مالی سامسونگ

به گزارش وبلاگ راضانی، در این مطلب به معرفی گوشی های ارزان سامسونگ در بازار ایران پرداخته ایم.

راهنمای خرید برترین گوشی های مالی سامسونگ

به گزارش دیجیاتو، این روزها خرید گوشی هوشمند از همواره سخت تر شده و باید هزینه هنگفتی را برای برترین مدل های بازار بپردازید. با این حال اگر کاربر حرفه ای نیستید و قصد خرید گوشی های ارزان قیمت تر را دارید، در این راهنمای خرید فهرستی از برترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب در رده های مختلف را تهیه نموده ایم تا انتخاب مناسب خود را انجام دهید. این راهنمای خرید دیجیاتو شامل فهرست برترین گوشی مالی سامسونگ در رده های قیمتی 3 تا 10 میلیون تومان می گردد.

اگر در پی برترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب هستید تا انتهای این مطلب همراهمان باشید. سامسونگ گوشی های مالی زیادی را روانه بازار نموده و بی شک مدل های ارزان تر این شرکت، از محبوبیت بی نظیری در بین کاربران ایرانی برخوردارند. بیشتر گوشی های ارزان سامسونگ در ایران از سری Galaxy A (راهنمای خرید گوشی های سری Galaxy A) هستند. با این حال مدل هایی از سری Galaxy M نیز ارزش خرید بالایی دارند.

قیمت برترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ از حدود 3 میلیون تومان آغاز می گردد. اگر قصد خرید برترین گوشی مالی سامسونگ با قیمت کم تر از 10 میلیون تومان را داشته باشید، در ادامه فهرست بلند بالایی از برترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ را به شما معرفی خواهیم کرد.

گلکسی A04 مدل 3/32 گیگابایتی؛ ارزان ترین گوشی ارزان سامسونگ: 3.5 میلیون تومان

گلکسی A04 یکی از برترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ است که طی ماه های گذشته، ثبات قیمت خود را تقریباً حفظ نموده و مدل 3/32 گیگابایتی آن در زمان نگارش این مطلب حدود 3.5 میلیون تومان قیمت دارد. بنابراین پیشنهاد می کنیم که اگر قصد خرید یکی از برترین گوشی های ارزان سامسونگ را دارید، حتماً گلکسی A04 را نیز مدنظرتان قرار دهید. این گوشی برادر کوچک تری به نام گلکسی A04e هم دارد، اما تفاوت قیمت آن ها چندان زیاد نیست و در عوض، گلکسی A04 گزینه ارزشمندتری محسوب می گردد.

مغز متفکر گلکسی A04 تراشه Helio P35 است که عملکرد مناسبی دارد و از پس انجام کارهای روزمره و اجرای بازی های سبک برمی آید. دوربین اصلی این گوشی نیز از یک دوربین عریض 50 مگاپیکسلی و عمق سنج 2 مگاپیکسلی تشکیل شده که چنین ترکیبی در رنج قیمتی 4 میلیون تومان کاملاً مناسب است. شارژدهی گلکسی A04 به لطف استفاده از باتری 5000 میلی آمپرساعتی و سخت افزار نه چندان پرمصرف بالاست. هرچند این گوشی از قابلیت های متنوعی برخوردار است، اما خبری از حسگر اثر انگشت در آن نیست.

گلکسی A04s مدل 3/32 گیگابایتی؛ مالی اما مدرن: 4.3 میلیون تومان

گلکسی A04s (آنالیز دیجیاتو) یکی دیگر از برترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب تلقی می گردد. این گلکسی مالی با قیمت پایه 4.3 میلیون تومان در دسترس است و مدل های گران تر آن به علت اختلاف قیمت بالاتر، ارزش خرید پایین تری هم دارند. کره ای ها از چیپست اختصاصی اکسینوس 850 در این گوشی استفاده نموده اند که از عملکرد خوبی برای انجام کارهای روزمره برخوردار است. نمایشگر 6.5 اینچی گلکسی A04s از نرخ رفرش 90 هرتزی پشتیبانی می نماید تا تجربه روان تری حین کار با گوشی داشته باشید.

این گوشی مالی سامسونگ به دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شده که کیفیت نسبتا خوبی در ثبت تصاویر دارد. به لطف بهره مندی از باتری 5000 میلی آمپر-ساعتی و مصرف کم دستگاه، شارژدهی گلکسی A04s در سطح بسیار خوبی قرار می گیرد و می توانید شارژدهی یک تا دو روزه آن نیز حساب باز کنید. این گوشی با اندروید 12 عرضه شده و هم اکنون آپدیت اندروید 13 نیز برای آن در دسترس قرار گرفته است. در نهایت اگر قصد خرید گوشی تا سقف 4.5 میلیون تومان را دارد، گلکسی A04s برترین موبایل سامسونگ در سری گلکسی A برای شماست.

گلکسی A14 مدل 4/64 گیگابایتی؛ برترین گوشی ارزان قیمت سامسونگ: 5.4 میلیون تومان

گلکسی A14 (آنالیز دیجیاتو) بی شک برترین گوشی مالی سامسونگ است. این گوشی بیشتر می تواند مناسب کسانی باشد که به روز بودن گوشی خود را در اولویت می دهند. مغز متفکر این گوشی تراشه مدیاتک Helio G80 یا اکسینوس 850 است که هر دو قدرت مناسبی در استفاده روزمره دارند؛ اما در نهایت مدل مجهز به چیپ مدیاتک عملکرد بهتری دارد. دوربین اصلی این گوشی شامل دوربین عریض 50 مگاپیکسلی با عملکردی قابل قبول است. در کنار آن نیز دوربین های دیگری استفاده شده اند که نمی توان به آن ها اتکا کرد.

مدل 4/64 گیگابایتی این گوشی با قیمت کم تری نسبت به سایر مدل ها در بازار قابل خریداریست. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه گلکسی A14، بهره مندی از اندروید 13 و پشتیبانی نرم افزاری بهتر نسبت به سایر رقباست. باتری 5000 میلی آمپرساعتی، فناوری شارژ 15 واتی و حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور از دیگر مشخصات این گوشی هستند. البته زحمت خرید شارژر این گوشی بر عهده خودتان خواهد بود زیرا سامسونگ شارژر را از جعبه گوشی های مالی اش نیز حذف نموده است.

گلکسی A24 مدل 4/128 گیگابایتی؛ کامل ترین گوشی مالی سامسونگ: 7.2 میلیون تومان

گلکسی A24 از جدیدترین میان رده های سامسونگ در بازار ایران است و چند هفته بیشتر از حضور آن در بازار نمی گذرد. همان طور که انتظار می رفت، قیمت این گوشی کاهش قابل توجهی پیدا نموده و در حال حاضر مدل 4/128 گیگابایتی آن به کم تر از 7.5 میلیون تومان رسیده تا ارزش خرید بیشتری پیدا کند.

چیپ مدیاتک هلیو G99 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی می توانند از عهده اجرای اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 برآیند. اوضاع وقتی بهتر می گردد که نمایشگر سوپر امولد 90 هرتزی با رزولوشن فول اچ دی و حداکثر روشنایی 1000 نیتی را نیز به این مجموعه اضافه کنیم. از همه مهم تر، پشتیبانی نرم افزاری و امنیتی این گوشی بسیار بیشتر از رقبای هم قیمت است.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی این گوشی کیفیت مطلوبی دارد اما مهم تر از آن به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده تا تجربه خوبی از عکاسی و فیلم برداری داشته باشید. با دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز می توانید سلفی های باکیفیتی ثبت کنید. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی نیز ویژگی خوبیست که زیر سایه فقدان شارژر داخل جعبه، اهمیت خود را از دست می دهد.

گلکسی M33 مدل 6/128 گیگابایتی؛ قدرتمندترین گوشی مالی سامسونگ: 8 میلیون تومان

گلکسی M3.5G یکی از قدرتمندترین و برترین گوشی های ارزان سامسونگ با قیمت 8 میلیون تومان محسوب می گردد. این گوشی میان رده سامسونگ از تراشه قدرتمند اکسینوس 1280 قدرت می گیرد که در گوشی های دیگری از جمله گلکسی A33 و گلکسی A53 به کار رفته است. سامسونگ این گوشی را اندروید 12 و رابط کاربری OneUI 4.1 روانه بازار می نماید. مدل 6/128 گیگابایتی این نماینده سامسونگ قیمتی برابر با 8 میلیون تومان دارد و برای مدل 8/128 گیگابایتی آن باید حدود 1 میلیون تومان بیشتر هزینه کنید.

نمایشگر 6.6 اینچی گلکسی M3.5G از پنل TFT LCD با نرخ رفرش 120 هرتزی بهره می برد که کیفیت و سرعت بالای آن به بهترشدن تجربه کاربری یاری می نماید. خوشبختانه کره ای ها جک هدفون را از این میان رده خود حذف ننموده اند. سامسونگ در گلکسی M33 از دوربین عریض 50 مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و دو دوربین ماکرو و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی استفاده نموده که البته دوربین های فرعی در عمل تزئینی هستند. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی این گوشی نیز عملکردی پایین تر از انتظارات دارد.

گلکسی M3.5G در دو مدل مختلف عرضه می گردد. مدل اول برای بازار جهانی در نظر گرفته شده و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپرساعت است. مدل دوم اما به باتری 6000 میلی آمپرساعتی تجهیز شده و صرفاً در بازار هند عرضه می گردد. بنابراین حین خرید این گوشی حتماً آنالیز کنید که مدل انتخابی شما متعلق به کدام بازار است. این گوشی از فناوری شارژ سریع 25 واتی هم پشتیبانی می نماید، اما خبری از شارژر در جعبه آن نیست.

جمع بندی راهنمای خرید برترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب

برترین گوشی های ارزان سامسونگ را در این مطلب به شما معرفی کردیم. با گوشی های ارزان تر این فهرست، کارتان در انجام وب گردی، تماشای فیلم و انجام سایر کارهای روزمره راه می افتد. با این حال اگر کم و بیش بازی می کنید و به همراه مطمئن تری برای سال های آینده نیاز دارید، می توانید به سراغ مدل های رده بالا و گران تر این مطلب بروید.

فکر می کنید که برترین گوشی مالی سامسونگ کدام است؟ آیا مدل دیگری را پیشنهاد می کنید؟ اگر سوالی در رابطه با راهنمای خرید برترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب دارید، می توانید در بخش نظرات با دیجیاتو در ارتباط باشید.

منبع: فرارو
انتشار: 29 مرداد 1402 بروزرسانی: 29 مرداد 1402 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 1112

به "راهنمای خرید برترین گوشی های مالی سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین گوشی های مالی سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید