دزدی هالیوودی از یک بانک در قلب تهران، صندوق های امانات غارت شدند

به گزارش وبلاگ راضانی، برخی از کاربران فضای مجازی مدعی شده اند که طی تعطیلات اخیر، سارقان با ورود به شعبه بانک ملی روبروی دانشگاه تهران، حدود هزار صندوق امانت و بخشی از تجهیزات اتاق سرور و مرکز مانیتورینگ این شعبه را به سرقت برده اند.

دزدی هالیوودی از یک بانک در قلب تهران، صندوق های امانات غارت شدند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، کاربرای فضای مجازی می گویند: حادثه رخ داده در یکی از شعب بانک ملی منجر به بروز خسارت به برخی از صندوق های امانات شده است.

از ساعاتی پیش برخی از کاربران فضای مجازی مدعی شده اند که طی تعطیلات اخیر، سارقان با ورود به شعبه بانک ملی رو به روی دانشگاه تهران، حدود هزار صندوق امانت و بخشی از تجهیزات اتاق سرور و مرکز مانیتورینگ این شعبه را به سرقت برده اند.

در این میان بانک ملی طی اطلاعیه ای اعلام کرده که حادثه شعبه دانشگاه این بانک که به بروز برخی خسارات محدود به صندوق امانات منجر شد، از سوی پلیس و مراجع ذیربط در حال پیگیری است.

بر اساس اعلام این بانک، علل بروز این حادثه پس از بررسی های نهایی به زودی اعلام خواهد شد و بانک ملی ایران در چارچوب مقررات قانونی در حال پیگیر خسارات واردشده بوده و فعالیت شعبه دانشگاه نیز طبق روال سابق ادامه دارد.

بانک ملی در پاسخ به پیگیری خبرنگاران، تعداد دقیق صندوق های خسارت دیده را اعلام نکرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 921

به "دزدی هالیوودی از یک بانک در قلب تهران، صندوق های امانات غارت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دزدی هالیوودی از یک بانک در قلب تهران، صندوق های امانات غارت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید