در نشست مدیران وزارت کار با نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری، ظرفیت های توسعه ای و سرمایه گذاری استان آنالیز شد

به گزارش وبلاگ راضانی، نمایندگان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که هفته پیش به استان چهارمحال و بختیاری سفر نموده بودند عصر امروز در نشستی با نمایندگان مردم این استان گزارش دستاوردهای خود را از ظرفیت های توسعه ای، سرمایه گذاری و راهکارهای کاهش نرخ بیکاری و محرومیت زدائی ارائه کردند.

در نشست مدیران وزارت کار با نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری، ظرفیت های توسعه ای و سرمایه گذاری استان آنالیز شد

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانیوزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، در پی دستور محمد شریعتمداری ،وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی، تعدادی از معاونین و مدیران عامل بانک های زیر مجموعه اینوزارتخانه برای ارزیابی و آنالیز ظرفیت های توسعه ای، سرمایه گذاری و اشتغال به ایناستان سفر کردند.

بر همین اساس عصر امروز،نشستی به دعوت اسماعیلللگانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران که نماینده ویژه وزیر در سفر به استان چهارمحالو بختیاری بود با نمایندگان استان برگزار و گزارش مشاهدات و مستندات علمی از شرایط توسعه ای استان ارائه شد.

بعلاوه نمایندگان مردم استان در مجلس شورایاسلامی، مزیت ها، فرصت ها و نیازهای شهرستانها و پهنه های جغرافیایی استان را معرفی کردند.

در انتها مقرر شد در نشستی با حضور وزیرتعاون کار و رفاه اجتماعی، استاندار و نمایندگانمردم استان در مجلس شورای اسلامی گزارش تلفیقیطرح ها و اقدامات ضروری برای توسعه سرمایه گذاری و اشتغال ارائه گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 596

به "در نشست مدیران وزارت کار با نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری، ظرفیت های توسعه ای و سرمایه گذاری استان آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در نشست مدیران وزارت کار با نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری، ظرفیت های توسعه ای و سرمایه گذاری استان آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید