در مجموع تا ساعت 19 دیشب نام نویسی 335 نفر قطعی شد

به گزارش وبلاگ راضانی، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی ستاد انتخابات کشور از فرایند نام نویسی انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی تا سرانجام چهارمین روز از ثبت نام گزارشی ارائه کرد و گفت: در مجموع تا ساعت 19 دیشب نام نویسی 335 نفر قطعی شد.

در مجموع تا ساعت 19 دیشب نام نویسی 335 نفر قطعی شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید اسماعیل موسوی اضافه کرد: تا ساعت 19 دیشب یازدهم فروردین ماه؛ چهارمین روز از فرصت هفت روزه نام نویسی انتخابات اولین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در مجموع از روز اول تا چهارم نام نویسی، برای 6 حوزه انتخابیه مشمول این انتخابات، نام نویسی 335 نفر شامل 24 زن و 311 مرد نهایی شد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور، با بیان جزئیات این نام نویسی ها، گفت: در این دوره از نام نویسی ها، از میانگین ثبت نام نمایندگان،29 درصد ایثارگر و 27 درصد دارای سابقه داوطلبی در ادوار مجلس هستند.

موسوی همچنین در مورد میانگین سنی داوطلبان هم گفت: بیشترین گروه داوطلبان متعلق به رده سنی 41 تا 45 سال و 51 تا 55 سال است.

دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به شیوع کرونا در کشور و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به افرادی که قصد دارند در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نام نویسی نمایند، توصیه کرد: با استفاده از 2 روش الکترونیک پیش بینی شده برای نام نویسی به وسیله موبایل یا رایانه شخصی که در پرتال وزارت کشور به آدرس www.moi.ir در دسترس است، برای نام نویسی اقدام نمایند و صرفا برای نهایی کردن نام نویسی خود به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه خود و یا وزارت کشور مراجعه نمایند.

قابل ذکر است، نام نویسی داوطلبان انتخابات اولین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ساعت 18 روز 14 فروردین ادامه دارد.

دبیر ستاد انتخابات کشور به شیوع کرونا در کشور و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به افرادی که قصد دارند در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نام نویسی نمایند گفت: با استفاده از 2 روش الکترونیک پیش بینی شده برای نام نویسی به وسیله موبایل یا رایانه شخصی که در پرتال وزارت کشور به آدرس www.moi.ir در دسترس است، برای نام نویسی اقدام نمایند و صرفا برای نهایی کردن نام نویسی خود به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه خود و یا وزارت کشور مراجعه نمایند و اگر مراجعه ننمایند ثبت نامشان قطعی نخواهد شد. فرمانداری های تهران، میانه، گچساران، تفرش، بهار و آستانه اشرفیه روز های پنجشنبه و آدینه نیز آماده پذیرش و تکمیل مراحل نام نویسی داوطلبان هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 410

به "در مجموع تا ساعت 19 دیشب نام نویسی 335 نفر قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مجموع تا ساعت 19 دیشب نام نویسی 335 نفر قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید