برگزاری رویداد بین المللی فضا و زمان در تبریز اتفاقی مهم و بزرگ است

به گزارش وبلاگ راضانی، ایسنا/ براساس خبرهای بدست رسیده، برگزاری رویداد بین المللی فضا و زمان در تبریز اتفاقی مهم و بزرگ است.

برگزاری رویداد بین المللی فضا و زمان در تبریز اتفاقی مهم و بزرگ است

یونس فاتح، فرماندار تبریز در ملاقات با اعضای کمیته اجرایی رویداد علمی و فرهنگی فضا و زمان به تبعات مثبت و مهم این رویداد اشاره نمود و گفت: رویداد بین المللی فضا و زمان که به میزبانی دانشگاه هنر اسلامی با همکاری مراکز علمی و پژوهشی ژاپن در تبریز برگزار خواهد شد، اتفاق مهمی است که در صورت بهره برداری صحیح و هوشمندانه از آن، می تواند تبعات مثبتی برای شهر تبریز در حوزه معماری، شهرسازی و هنر داشته باشد.

وی بر حمایت از رویدادهای بین المللی تاکید نمود و اضافه کرد: حضور دانشمندان و اساتید برجسته ژاپنی و چینی با برگزاری رویداد علمی و فرهنگی فضا و زمان در جاده ابریشم در تبریز نشانگر تعاملات درخور توجه مراکز علمی کشورمان با سایر کشورهاست که می تواند ثمرات قابل توجهی در پی داشته باشد. لذا باید از برگزاری این رویداد و برنامه های علمی حمایت کرد.

وی نقش ایران و علی الخصوص تبریز در جاده ابریشم را غیرقابل انکار عنوان نمود و ادامه داد: گاهی در مورد حذف ایران از جاده ابریشم مسائلی شنیده می گردد که برگزاری رویدادهایی مثل فضا و زمان، مانع از بروز چنین اقداماتی خواهد شد، چرا که نقش ایران و علی الخصوص تبریز در جاده ابریشم غیرقابل انکار است و در طول تاریخ نیز بارها به آن اشاره شده است و باید هرکس در جایگاه خود از این مسئله دفاع کند.

این رویداد طی شهریور و مهر امسال به میزبانی دانشگاه هنر اسلامی به وسیله شهرداری تبریز، سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی، نمایندگی وزارت امورخارجه در شمال غرب کشور، فرمانداری تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و با مشارکت استانداری آذربایجان شرقی در 9 محور مرتبط با حوزه معماری و هنر برگزار خواهد شد.

منبع: همگردی
انتشار: 24 تیر 1402 بروزرسانی: 24 تیر 1402 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 1100

به "برگزاری رویداد بین المللی فضا و زمان در تبریز اتفاقی مهم و بزرگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری رویداد بین المللی فضا و زمان در تبریز اتفاقی مهم و بزرگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید