شروع شمارش معکوس برای سقوط آزاد NFT!

به گزارش وبلاگ راضانی، گجت نیوز نوشت: تنها چند ماه پس از حمایت زاکربرگ از انجام معاملات NFT در پلتفرم های متا، این شرکت سرانجام پشتیبانی خود از توکن های غیرقابل تعویض را خاطرنشان کرد.

شروع شمارش معکوس برای سقوط آزاد NFT!

متا در اقدامی غیرمنتظره تصمیم گرفته پشتیبانی از انواع NFT (توکن غیرقابل تعویض) را در پلتفرم های خود نظیر فیس بوک و اینستاگرام قطع کند. این اقدام درحالی صورت می گیرد که این شرکت کم تر از یک سال قبل، فرآیند پذیرش مجموعه های دیجیتال را به پلتفرم خود اضافه نموده بود.

استفان کسریل، رئیس بخش بازرگانی و فناوری های مالی متا، با اعلام انتها پشتیبانی این شرکت از توکن های NFT، بیان کرد که متا درس های مهمی را در مورد ساز و کارهای پشتیبانی از افراد و محصولات آموخته است. کسریل اگرچه دلیل این تصمیم را ابراز نکرد، اما گفت که این شرکت بر فرصت های کسب عایدی به وسیله ریلز و سایر سرویس های پرداخت متمرکز خواهد شد.

متا قید پشتیبانی از NFT را زد

NTF یا توکن غیرقابل تعویض، دارایی های دیجیتال منحصر به فردی هستند که از فناوری بلاک چین برای تایید مالکیت و اصالت استفاده می نمایند. این توکن ها طیف متنوعی از محتوای دیجیتالی در حوزه های هنری، موسیقی، ویدیو و توییت را تشکیل می دهند. NFT به عنوان راهی برای کسب عایدی سازندگان از آثار دیجیتالی خود و هم چنین امکان اضافه شدن به مجموعه کلکسیونرها برای جمع آوری اقلام دیجیتالی خاص و محبوب به شمار می رود.

مارک زاکربرگ، پیش تر از پشتیبانی خدمات NFT در اینستاگرام طی ماه مارس 2022 خبر داده بود که در ماه می همان سال راه اندازی شد. این شرکت هم چنین در ماه نوامبر برنامه هایی را برای توسعه این پشتیبانی اعلام نمود تا سازندگان بتوانند محصولات کلکسیونی را مستقیما در این پلتفرم به نمایش گذاشته و بفروشند.

زاکربرگ هم چنین باور داشت که توکن های غیرقابل تعویض می توانند در برنامه های آینده پروژه متاورس نیز نقش محوری ایفا نمایند. بااین حال، متا هم اکنون در حال بازنگری جامع برنامه ها و سیاست های خود بوده و بسیاری از بخش های این شرکت نیز به حالت تعلیق عایدیه اند. این شرکت طی ماه های گذشته هزاران نفر از کارکنان خود را برکنار و پروژه های متعددی را متوقف کرد. برای نمونه، پروژه کیف پول کریپتو متا که نووی نام داشت، سال گذشته تعطیل شد و شایعات مبنی بر پشتیبانی NFT در برنامه های آینده این شرکت نیز محقق نشد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 اسفند 1401 بروزرسانی: 23 اسفند 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 1051

به "شروع شمارش معکوس برای سقوط آزاد NFT!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع شمارش معکوس برای سقوط آزاد NFT!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید