یحی گل محمدی: مسائل پرسپولیس زیاد است، هر روز مسئله ای پیش می آید

به گزارش وبلاگ راضانی، تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت قرار بود امروز بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود که باز هم این موضوع میسر نشد. مسائل زیاد است اما نمی خواهم با مطرح کردن آن، کام هواداران را تلخ کنم.

یحی گل محمدی: مسائل پرسپولیس زیاد است، هر روز مسئله ای پیش می آید

یحیی گل محمدی عصر شنبه پس از برتری تیمش برابر فولاد در هفته شانزدهم لیگ برتر، گفت: بازی زیبایی از طرف هر دو تیم بود اما تیم ما شروع بدی داشت. رفته رفته شکل خودمان را پیدا کرده و راحت تر بازی کردیم.

وی افزود: در مجموع بازیکنان مزد تلاششان را گرفتند. سه امتیاز سختی بود. فولاد تیم سازمان یافته و خوبی است و در مجموع بازی سختی بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مسائل تیمش تاکید کرد: بعد از برد فکر نمی کنم که طرح این مسائل درست باشد چرا که نمی خواهیم کام هواداران تلخ شود. امروز قرار بود پرداختی باشد اما این موضوع میسر نشد و آن را به فردا موکول کردند. البته فردا هم نمی دانم این موضوع میسر خواهد شد یا خیر؟

گل محمدی گفت: مسائل آنقدر زیاد است که هر روز مشکل تازه ای به وجود می آید. بازیکنان با جان و دل کار می کنن و آنها اسطوره صبر و شکیبایی هستند. بعدا می شود در این باره بیشتر حرف زد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص خریدهای این تیم در آینده گفت: نیم فصل شروع شده و فرصت خوبی برای پوشش نقاط ضعف و استراحت است. جذب بازیکن خوب ایرانی و خارجی در این شرایط خیلی سخت است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 820

به "یحی گل محمدی: مسائل پرسپولیس زیاد است، هر روز مسئله ای پیش می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحی گل محمدی: مسائل پرسپولیس زیاد است، هر روز مسئله ای پیش می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید