گزینه جدید پرسپولیس برای خط حمله؛ لژیونر ایرانی از اروپا راهی پرسپولیس می گردد

به گزارش وبلاگ راضانی، تهران (پانا) - باشگاه پرسپولیس برای ترمیم خط حمله خود میخواهد با یکی از مهاجم های ایرانی شاغل در فوتبال اروپا قرارداد امضا کند.

گزینه جدید پرسپولیس برای خط حمله؛ لژیونر ایرانی از اروپا راهی پرسپولیس می گردد

با ما سفر کنید و با سفر به اروپا در زمستان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

با قطعی شدن محرومیت عیسی آل کثیر از حضور در پرسپولیس تا فروردین 1400 که بدنبال اتهام عده ای در ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعمال شد، باشگاه پرسپولیس با درخواست یحیی گل محمدی کوشش ویژه ای را برای جذب مهاجم انجام داد و گزینه های مختلفی هم در این راه مطرح شدند.

گزینه اول پرسپولیس برای خط حمله رضا قوچان نژاد بود که به هر صورت توافق برای حضور او در ایران انجام نشد تا این بازیکن همچنان به حضور در فوتبال اروپا و کشور هلند ادامه دهد. در همان مقطع که نام رضا قوچان نژاد مطرح شده بود، اسامی دیگری مانند پیمان بابایی و رضا شکاری هم به میان آمد که بابایی در تبریز ماند و به حضور در ماشین سازی ادامه خواهد داد و رضا شکاری هم فعلا درگیر پفراینده فسخ قراردادش با تراکتور است و بعید به نظر می رسد با وضعیتی که دارد بتواند با پرسپولیس قرارداد امضا کند.

اما در این میان، مدیران پرسپولیس با نظر یحیی گل محمدی سراغ یکی از شاگردان سابق او رفتند و گفته می گردد فرایند مذاکرات برای حضور او در پرسپولیس به خوبی اجرا شده است و احتمالا به زودی قرارداد این بازیکن امضا خواهد شد.

مهدی مهدی خانی مهاجم 23 ساله که تا سال 2022 با تیم واراژدین کرواسی قرارداد دارد و پیش از این شاگرد یحیی گل محمدی بوده است، گزینه مد نظر پرسپولیسی هاست که گفته می گردد جعفر سمعیی مدیرعامل جدید پرسپولیس شخصا با این بازیکن مذاکره نموده و اجازه دخالت مدیر برنامه را در فرایند این انتقال نداده است.

بنابر شنیده ها، فرایند مذاکرات مدیرعامل پرسپولیس با این بازیکن و البته باشگاه کروات به خوبی پیش رفته است و احتمالا به زودی قرارداد این انتقال امضا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 148

به "گزینه جدید پرسپولیس برای خط حمله؛ لژیونر ایرانی از اروپا راهی پرسپولیس می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه جدید پرسپولیس برای خط حمله؛ لژیونر ایرانی از اروپا راهی پرسپولیس می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید