پشت پرده ناراحتی شدید یحیی گل محمدی از جدایی بشار رسن

به گزارش وبلاگ راضانی، شبی که بشار از پرسپولیسی ها نامه گرفت، به یحیی گفته شد او تا آخرین روز های جابجایی زمستانی قطر در خدمت پرسپولیس خواهد بود و فقط در چند بازی پایانی نیم فصل اول برای این تیم به میدان نمی رود.

پشت پرده ناراحتی شدید یحیی گل محمدی از جدایی بشار رسن

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یحیی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با نساجی، دلخوری خود را اینگونه ابراز کرد: بشار یک بازیکن مهم و ارزنده برای تیم ما بود که خیلی راحت از دستش دادیم. هنوز این موضوع برای من غیرقابل هضم است و نمی توانم درک کنم چرا بازیکن خوب مان را راحت از دست دادیم. می توانستیم با مدیریت بهتر تمام نفرات جدا شده را حفظ کنیم، اما اتفاق هایی که پس از صعود پرسپولیس به فینال رخ داد عجیب و غریب بود. از همان روزی که پای خود را به تهران گذاشتیم اتفاق های بدی رخ داد و هنوز هم ادامه دارد. در هر صورت باید بدون بشار لیگ را شروع کنیم. نفرات جایگزین هم می توانند توانایی خود را به اجرا بگذارند و باید سعی کنیم تمرینات بهتر و بیشتری داشته باشیم و تمرکز خود را روی لیگ بگذاریم. امیدوارم در ادامه اتفاق های بدی مانند رفتن بشار برای ما نیافتد. متاسفانه پس از این موضوع اتفاق بدتری رخ داد و آن هم حمایت از جدایی رسن بود.

برخی اعضای هیات مدیره پرسپولیس انتقال بشار را به سود پرسپولیس دانستند. همین موضوع باعث تشدید ناراحتی یحیی گل محمدی شده که یکی از مهره های ارزشمند خود را از دست داده است. یحیی گل محمدی همانطور که از صحبت هایش پیدا است، انتظار حفظ بشار را داشته، اما به چه شکل؟

دلایل ناراحتی یحیی از جدایی یکباره بشار رسن

بشار رسن بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا در قطر ماند و برای انتقال به تیمی قطری مشغول مذاکره شد. حالا هم به عراق برگشته و کنار خانواده اش در بغداد استراحت می کند. پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا چهار بازی حساس پیش رو داشت که یکی از آن ها (بازی با نساجی) را انجام داده. در ادامه پرسپولیس باید با ذوب آهن، سپاهان و استقلال بازی کند.

یحیی معتقد است برخی اعضای هیات مدیره به جای حمایت از جدایی بشار باید او را قانع می کردند حداقل در این چهار بازی سخت با پرسپولیس باشد. در این صورت باشگاه نیز می توانست به مذاکرات برای انتقال بشار کمک کند. همچنین لزومی به حضور بشار در قطر برای مذاکره نبود و این مساله می توانست غیرحضوری توسط مدیر برنامه های این بازیکن و باشگاه پرسپولیس پیگیری گردد. اما بشار رسن در نامه جدایی خود اجازه گرفته بود تا بلافاصله بعد فینال پرسپولیس را ترک کند. نامه در زمان مهدی رسول پناه صادر شده و علی رغبتی، عضو کنونی هیات مدیره پرسپولیس امضایش کرده بود.

با این اوصاف دلیل ناراحتی یحیی کاملا پیدا است. جدایی بشار رسن پیش از نیم فصل لیگ برتر ایران و حتی پیش از رسیدن لیگ ستارگان قطر به نیم فصل، دفاع برخی اعضای هیات مدیره از جدایی این بازیکن، امضا شدن نامه جدایی او بعد فینال آسیا توسط عضو کنونی هیات مدیره و از دست دادن یکی از اصلی ترین مهره های خود در اوج بازی های حساس پرسپولیس!

شبی که بشار از پرسپولیسی ها نامه گرفت، به یحیی گفته شد او تا آخرین روز های جابجایی زمستانی قطر در خدمت پرسپولیس خواهد بود و فقط در چند بازی پایانی نیم فصل اول برای این تیم به میدان نمی رود، اما در این روز ها که پرسپولیس هر پنج روز یک بار باید در لیگ برتر به میدان برود، بشار رسن به خاطر همان نامه با خیال راحت در بغداد مشغول استراحت است و مدیر برنامه اش در قطر برای او دنبال تیم می گردد!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 246

به "پشت پرده ناراحتی شدید یحیی گل محمدی از جدایی بشار رسن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده ناراحتی شدید یحیی گل محمدی از جدایی بشار رسن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید