کشف خودروهای قاچاق به ارزش 40 میلیارد

به گزارش وبلاگ راضانی، تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم ازکشف چهار دستگاه خودروی سواری میتسوبیشی قاچاق به ارزش چهل میلیارد ریال، اطلاع داد.

کشف خودروهای قاچاق به ارزش 40 میلیارد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی افراد سودجو اقدام به قاچاق خودورهای خارجی لوکس به داخل کشور و متعاقب آن سند سازی و پلاک گذاری خودرو بر اساس اسناد مذکور (سند نمره) می نمایند، تیم عملیات کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی (ره) آنالیز موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: در این خصوص ماموران پیروز شدند، با اقدامات اطلاعاتی چهار دستگاه خودرو سواری میتسوبیشی که بدون مجوز گمرکی و از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده بود را کشف، شناسایی و توقیف نمایند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم گفت: با آنالیز های اجرا شده توسط ماموران کلانتری 171 اسناد مربوط به خودروها با شماره شاسی و شماره بدنه مغایرت داشت و تعیین شد خودروها به صورت قاچاق وارد کشور شده اند.

موقوفه ای اعلام کرد: ارزش خودروهای قاچاق، براساس نظر کارشناسان چهل میلیارد ریال برآورد شده است، در این رابطه یک نفر دستگیر که به همراه خودروها و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی نهاده شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 352

به "کشف خودروهای قاچاق به ارزش 40 میلیارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف خودروهای قاچاق به ارزش 40 میلیارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید