کامون 18؛ گوشی های مالی و مجذوب کننده تکنو

به گزارش وبلاگ راضانی، پس از انتشار شایعات متعدد، پایان معین شد که شرکت چینی تکنو موبایل Tecno Mobile قرار است جدیدترین گوشی های هوشمند خود را با نام TECNO CAMON 18 راه اندازی کند. تا به امروز اطلاعات بسیار کمی از این گوشی ها به بیرون درز نموده است اما اخیراً تصاویر رندری منتشر شده که نشان می دهد این سری از سه گوشی با نام های Camon 18 ، Camon 18P و Camon 18 Premier تشکیل شده است.

کامون 18؛ گوشی های مالی و مجذوب کننده تکنو

به گزارش خبرنگاران، ماه گذشته بود که وبسایت فناوری GizmoChina فاش کرد که شرکت تکنو در حال کار بر روی گوشی های تازهی با نام Camon 18 است و حتی مشخصات مربوط به دوربین قدرتمند یکی از دستگاه های این سری را ارائه داد. اکنون تصاویر رندر تازه به ما نشان می دهد که این سری از سه مدل تشکیل شده و مهمتر از آن مشخصات هر یک از این مدلها هم ارائه شده تا ما پس از مدتها بی اطلاعی، تصور کاملاً دقیقی از طراحی و مشخصات این سری کسب کنیم. انتشار این مشخصات و تصاویر بعلاوه نشان می دهد که شایعات قبلی درباره معرفی سری Camon 18 در ماه جاری میلادی (اکتبر)، می تواند درست باشد. در ادامه با مشخصات هر سه مدل این سری، به صورت جداگانه آشنا خواهید شد.

مشخصات گوشی Tecno Camon 18

در تصاویر منتشر شده، Camon 18 اصلی در رنگ های خاکستری غروب، سفید سرامیکی و ارغوانی دیده می گردد. انتظار می رود این گوشی با مشخصاتی مانند صفحه نمایش 6.8 اینچی فول اچ دی پلاس 90 هرتز، تراشه Helio G88 با 4 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، وارد بازار گردد. بعلاوه ما می دانیم که باتری قدرتمند این گوشی از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می نماید. این گوشی هوشمند علاوه بر این، ممکن است دارای یک دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی و یک ماژول دوربین سه گانه شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی، در عقب باشد.

مشخصات گوشی Tecno Camon 18P

گوشی هوشمند Camon 18P هم در سه رنگ، مشابه Camon 18 عرضه می گردد. انتظار می رود این دستگاه با مشخصاتی مانند صفحه نمایش 6.7 اینچی فول اچ دی پلاس 120 هرتز، چیپست Helio G96 با 8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی ارائه گردد. این باتری قدرتمند هم از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می نماید. به احتمال زیاد این گوشی ممکن است دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو باشد و در قسمت پشتی آن هم یک دوربین سه گانه، شامل یک لنز 48 مگاپیکسلی، یک لنز 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی با زوم 30 برابر وجود دارد.

مشخصات گوشی Tecno Camon 18 Premier

گوشی هوشمند Camon 18 Premier ممکن است در رنگ های Polar Night و Vast Sky عرضه گردد. این دستگاه هم ممکن است دارای مشخصاتی مانند صفحه نمایش 6.7 اینچی +AMOLED FHD ، چیپست Helio G96 با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری 4750 میلی آمپر ساعتی باشد که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می نماید، باشد. این گوشی از یک دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی بهره می برد و در قسمت عقب هم از یک سیستم دوربین سه گانه، شامل یک لنز 64 مگاپیکسلی، یک لنز 12 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی با زوم 60 برابر است. در واقع این همان گوشی بود که وبسایت GizmoChina حدود یک ماه پیش گزارشی درباره مشخصات دوربین قدرتمند آن منتشر نموده بود.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 654

به "کامون 18؛ گوشی های مالی و مجذوب کننده تکنو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامون 18؛ گوشی های مالی و مجذوب کننده تکنو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید