ژاوی: چاره ای جز امیدوار ماندن به پروژه مان نداریم، دوست ندارم بگویم حذف مان فاجعه بود

به گزارش وبلاگ راضانی، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از آنکه دومین جام فصل را هم (پس از سوپرجام) از دست داد، تأکید کرد تیمش چاره ای جز خوش باوری به پروژه ای که با او شروع کرده است، ندارد.

ژاوی: چاره ای جز امیدوار ماندن به پروژه مان نداریم، دوست ندارم بگویم حذف مان فاجعه بود

به گزارش خبرنگاران، ژاوی هرناندس دومین جام خود در اولین فصل مربیگری اش در بارسلونا را هم از دست داد. کاپیتان سابق آبی و اناری ها بامداد امروز (جمعه) در آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا مردانش را در ورزشگاه سن مامس مقابل اتلتیک بیلبائو به میدان فرستاد، اما این بار هم بارسلونا مانند آخرین تقابلش با بیلبائو در جام حذفی (فینال فصل گذشته) تن به شکست داد. بارسایی ها در مسابقه ای که به وقت های اضافه کشیده شد 3 بر 2 باختند تا پرافتخارترین تیم مسابقات حذفی وداعی زودهنگام با رقابت ها داشته باشد.

ژاوی هرناندس در انتها مسابقه به خبرنگاران گفت: به نظرم اتلتیکومادرید بازی فوق العاده ای انجام داد. صعود به مرحله بعد در تقابل با چنین حریفی بسیار سخت بود. آنها واقعاً خوب و با نفرات زیاد دفاع می کردند و تمامی فضاها را بسته بودند. بیلبائو در نبردهای انفرادی هم تیم برتر بود. به نظر من آنها تیمی بسیار قدرتمند بودند و کار ما خیلی سخت بود.

ژاوی اضافه نمود: گل پدری به ما این فرصت را داد تا شانس مان را در وقت های اضافه امتحان کنیم، اما در ادامه آن پنالتی سرنوشت ساز رقم خورد (پنالتی منجر به گل سوم بیلبائو). ما تلاش مان را کردیم، اما بازی طوری که می خواستیم به سود ما پیش نرفت. با تمام اینها چاره ای نداریم جز اینکه به پروژه ای که آغاز کردیم امیدوار بمانیم و باورمان را از دست ندهیم. از حالا باید روی لالیگا و لیگ اروپا تمرکز کنیم. من راه دیگری برای پیش بردن کار نمی بینم.

سرمربی کاتالان ها در پاسخ به این سؤال که مشکل تیمش چیست که نمی تواند نتیجه بگیرد، گفت: نداشتن صبر. ما موقعیت هایی خلق کردیم که البته تعدادشان زیاد نبود، اما باید کار کنیم تا بتوانیم بهتر از آنها استفاده کنیم، مانند صحنه گل فران تورس. دوست ندارم از واژه فاجعه استفاده کنیم، اما اگر هم چنین برداشتی از این اتفاق داشته باشیم، باید از آن درس بگیریم. نکته مثبت بازی مان این بود که تا آخرین دقیقه بازی جنگیدیم.

مصدومیت آنسو فاتی و پدری آخرین موضوعی بود که ژاوی درباره اش صحبت کرد. او گفت: مصدومیت پدری خیلی مهم نیست. مصدومیت آنسو اما انگار شدید است. فردا باید ببینیم چه می شود. یکی دو بازیکن دیگرمان مانند پیکه و آلبا هم احساس ناراحتی می کردند که باید دید شرایط آنها هم به چه صورت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 852

به "ژاوی: چاره ای جز امیدوار ماندن به پروژه مان نداریم، دوست ندارم بگویم حذف مان فاجعه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی: چاره ای جز امیدوار ماندن به پروژه مان نداریم، دوست ندارم بگویم حذف مان فاجعه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید