همگروهی یوونتوس و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا؛ مسی و رونالدو دوباره روبروی هم

به گزارش وبلاگ راضانی، خبرگزاری خبرنگاران- ستاره سابق رئال مادرید و کنونی یوونتوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا هم گروه شده و به این ترتیب بعد از چند سال وقفه بار دیگر با لیونل مسی روبرو خواهد شد.

همگروهی یوونتوس و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا؛ مسی و رونالدو دوباره روبروی هم

با ما سفر کنید و با قیمت تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، این چهارمین فصل در لیگ قهرمانان اروپاست که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به مصاف هم خواهند رفت. اولین جدال دو بازیکن در نیمه نهایی فصل 2007/08 بود که کریستیانو رونالدو همراه با منچستریونایتد در مجموع دو بازی به پیروزی 1-0 دست یافت. دومین جدال در فینال فصل بعد از آن بود که بارسلونا همراه با لیونل مسی به پیروزی 2-0 مقابل منچستریونایتد دست یافت و قهرمان شد. سومین جدال در فصل 2010/11 از راه رسید که در مرحله نیمه نهایی شاهد الکلاسیکو بودیم و بارسلونا در مجموع به پیروزی 3-1 دست یافت. آنها هرگز در مرحله گروهی بازی ها به مصاف هم نرفته اند. تقابل آرتور ملو و میرالم پیانیچ هم در نوع خود جالب خواهد بود.

قرعه کشی مرحله گروهی رقابت های فصل 21-2020 لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و تیم های حاضر در این مرحله، حریفان شان را شناختند. در یکی از حساس ترین تقابل های مرحله گروهی، تیم های بارسلونا و یوونتوس در گروه G با هم ملاقات خواهند کرد. مصاف های مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان تنها به مرحله گروهی و مراحل حذفی اولیه خلاصه نمی گردد بلکه دو ابرستاره چندین بار در مراحل نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان هم با یکدیگر مصاف داده اند. در این رقابتها در مرحله نیمه نهایی و فینال چمپیونزلیگ مسی پیروزیت بیشتری داشته و دو بار فاتح جام شده درحالیکه رونالدو هر بار که در این دو مرحله مقابل مسی و تیمش قرار گرفته نتوانسته فاتح جام گردد. در ملاقاتهای این دو در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان ، لئو سه بار دروازه تیم رونالدو را باز نموده ولی کریستیانو نتوانسته دروازه مسی و بارسا را باز کند.

اما سابقه رقابت جذاب مسی و رونالدو با پیراهن دو غول کلاسیک فوتبال اسپانیا ، رئال مادرید و بارسلونا، تنها به لیگ قهرمانان خلاصه نمی گردد و این دو بخش اعظم رقابت شانه به شانه خود را در قالب لالیگا و در مسابقات معروف به ال کلاسیکو انجام داده اند. لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در یک بازه زمانی 9 ساله یعنی از سال 2009 تا 2018 رویهم رفته 30 بار در ال کلاسیکو با پیراهن تیم های خود رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفته اند.

در این رقابتها کفه ترازو به نفع مسی سنگینی می نماید چه اینکه او 14 بار به پیروزی رسیده درحالیکه رونالدو 8 بار پیروز به شکست دادن مسی و یارانش شده است. 8 ملاقات دو تیم هم به تساوی رسیده. در گلهای زده هم فزونی با لئو مسی است هر چند بر خلاف تعداد پیروزی ها، این بار فاصله دو ابرستاره بسیار اندک بوده. مسی در این ملاقاتهای رو در رو 20 بار دروازه رئال مادرید را باز نموده و رونالدو 18 بار پیروز به گگرددن دروازه بارسا شده است.

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و تیم های حاضر در این رقابت ها همگروهی های خود را شناختند. سی و دو تیم حاضر در لیگ قهرمانان اروپا از امروز باید برای رویارویی با حریفان خود برنامه ریزی نمایند. این شما و این نتیجه قرعه کشی:

گروه A گروه B گروه C گروه D گروه E گروه F گروه G گروه H
بایرن مونیخ رئال مادرید پورتو لیورپول سویا زنیت یوونتوس پاری سن ژرمن
اتلتیکو مادرید شاختار دونتسک منچسترسیتی آژاکس چلسی دورتموند بارسلونا منچستریونایتد
سالزبورگ اینتر المپیاکوس آتالانتا کراسنودار لاتزیو دیناموکیف لایپزیش
لوکوموتیو مسکو گلادباخ مارسی میتیولن رن بروخه فرانس واروش استانبول باشاک شهیر
منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 67

به "همگروهی یوونتوس و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا؛ مسی و رونالدو دوباره روبروی هم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همگروهی یوونتوس و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا؛ مسی و رونالدو دوباره روبروی هم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید