رقم مورد نظر بارسلونا برای پرداخت به کومان به عنوان غرامت

به گزارش وبلاگ راضانی، باشگاه بارسلونا برای تسویه حساب با سرمربی اخراجی اش رقمی تعیین را در نظر دارد.

رقم مورد نظر بارسلونا برای پرداخت به کومان به عنوان غرامت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، باشگاه بارسلونا پس از اخراج رونالد کومان، اکنون به دلیل فسخ یکطرفه قرارداد او باید به این مرد هلندی غرامت بدهد.

سرمربی هلندی کاتالان ها تابستان سال گذشته به عنوان جانشین کیکه ستین روی کار آمد و فصل گذشته با این تیم دستاوردی جز یک قهرمانی در جام حذفی نداشت.

امسال اما با رفتن لیونل مسی از بارسلونا، اوضاع این تیم حتی بدتر از فصل گذشته بوده و این تیم با قبول چهار شکست و سه تساوی در 10 بازی اش که شامل دو شکست پی در پی اخیر برابر رئال مادرید و رایووایکانو می شود، به رده نهم سقوط کرده و 9 امتیاز از صدر جدول فاصله دارد. باخت چهارشنبه شب در خانه رایووایکانو سه روز پس از شکست در ال کلاسیکوی خانگی انتها کاسه صبر خوان لاپورتا رئیس باشگاه و همکارانش را لبریز کرد و آنها تصمیم به اخراج سرمربی هلندی گرفتند که تا انتها فصل قرارداد داشت. به این ترتیب آنها باید به ستاره سابق خود غرامت بدهند.

طبق اعلام منابع محلی، باشگاه بارسلونا با کومان برای مذاکره درباره پرداخت غرامتی هفت یا هشت میلیون یورویی مذاکره کرده است و در صورت حل و فصل شدن این موضوع، باشگاه با سرعت بیشتر برای استخدام ژاوی هرناندس دست به کار خواهد شد.

طبق آخرین اخبار رسانه های اسپانیایی این احتمال وجود دارد که ژاوی قراردادش را با تیم السد فسخ کند و برای هدایت بارسلونا به نوکمپ برشود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 726

به "رقم مورد نظر بارسلونا برای پرداخت به کومان به عنوان غرامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقم مورد نظر بارسلونا برای پرداخت به کومان به عنوان غرامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید