چگونه با همراهی تکنولوژی یک مدیر هتل پیروز شویم؟

به گزارش وبلاگ راضانی، نقش یک مدیر هتل در صنعت گردشگری بسیار خاص است. این بدان معناست که موفقیت در این زمینه به مجموعه­ای بسیار وسیع از مهارت­ها نیاز دارد. بهترین مدیران هتل­ در طیف گسترده­ای از زمینه­ها بسیار با تجربه بوده و نکات و ترفندهای زیادی در آستین خود دارند. از مدیریت بودجه گرفته تا ایجاد انگیزه برای اعضای تیم، بنابراین مدیران هتل باید بتوانند همه کارها را انجام دهند.

چگونه با همراهی تکنولوژی یک مدیر هتل پیروز شویم؟

یک مدیر پیروز هتل بر توانایی رهبری خود تمرکز کرده و درک کاملی از مهم­ترین جنبه کسب و کار خود دارد. همچنین وقت خود را به بهبود مهارت­های بودجه بندی اختصاص داده و برای کاهش هزینه­ ها و افزایش فروش و سود از طریق ابزارهای تکنولوژی تلاش می­کند. شما به­عنوان یک مدیر هتل جهت دستیابی به پیروزیت­های بیشتر بایستی نحوه ایجاد انگیزه در اعضای تیم را یاد بگیرید و اطمینان حاصل کنید که هیچ اتفاقی در هتل از نظر شما دور نمی­ماند.

در هتل حضور داشته باشید

اغلب اوقات مدیران هتل وقت خود را در دفترشان می­گذرانند. مدیران هتل جهت رسیدگی به برخی امور گاه به گاه باید پشت میز خود باشند؛ اما اکثراً تمامِ وقت حضور خود را برای پیشبرد کارهای اداری هتل پشت میز صرف می­کنند که اغلب کار اشتباهی است. مدیران هتل بایستی اندازهی از زمان خود را صرف بررسی و بازدید کرده و از بیرون، هتل خود را بشناسند.

آنان باید فرآیندهای هتل و چگونگی انجام آن­ها را درک کند و تعامل تیم­ها با یکدیگر را از نزدیک مشاهده کند. یک مدیر پیروز مسائل بخش­های مختلف هتل را با کمک سرکشی و بازدید مستقیم درک کرده و در پی حل آن­ها تکنیک­هایی را ارائه می­دهد. آن­ها باید بتوانند قبل از اینکه مهمان متوجه مسئله ای شود، آن را شناسایی کرده و همه اعضای تیم را طبق وظایف مامور حل مشکل می­کند. بدیهی است که این کارها را نمی­توان از پشت میز مدیریت انجام داد.

به اعضای تیم انگیزه دهید

توانایی مدیریت و ایجاد انگیزه در تیم که یکی از مسئولیت­های کلیدی مدیر هتل است، در پیروزیت مدیران هتل و در نهایت در توسعه کسب و کار تاثیر به­سزایی دارد. روشن است که یک تیم با انگیزه همواره بهتر از یک تیم بی تفاوت عمل می­کند و این امر در مهمان نوازی کارکنان بی­تاثیر نیست.

یک مدیر پیروز هتل با توانایی ایجاد انگیزه، الهام بخشیدن و مشارکت موجب ارائه بهترین ایده­ها از سمت کارکنان شده و باعث ایجاد هیجان در کارکنان خواهد شد. در نهایت به آن­ها فرصت دهید تا در کسب و کار هتل رشد کنند و برای ارتقاء سطح کاری آنان پاداش درنظر بگیرید.

فناوری­ مناسب را در هتل پیاده سازی کنید

فناوری، کلید مدیریت یک هتل در عصر نو است. پیروزیت در این حوزه، از تجربه رزرو مهمان گرفته تا روش رزرو از طریق مهمان و آژانس­های مسافرتی همگی به ابزارهایی که هتلداران با استفاده از تکنولوژی در اختیار رزرو کنندگان قرار می­دهد بستگی دارد. در حالی که استفاده از فناوری­های نو می­تواند کمی با نگرانی همراه باشد، اما مزایایی مانند افزایش فروش و کاهش هزینه­های هتل را به ارمغان می­آورد و موجب ایجاد رقابت در این بازار می­شود.

افزایش رزرو هتلو کاهش هزینه ­ها را در اولویت قرار دهید

مدیران هتل برای پیروزیت در حوزه اقتصادی هتل بایستی مدیریت فروش اتاق­ها و هزینه­های مربوط به هتل را در اولویت کار قرار دهند. به این صورت که با استفاده از فناوری­ها و ابزارهای نوین فروش اتاق­ها افزایش یافته و طبیعتا استفاده از نیروهای انسانی کاهش می­یابد. در نتیجه کاهش نیروی انسانی به کاهش هزینه­های هتل کمک می­کند. یکی از این فناوری­ها استفاده از چنل منیجر می­باشد. چنل منیجر با متصل کردن کانال­های فروش به هتل موردنظر و انجام رزرو مستقیم، موجب افزایش فروش اتاق­ها می­شود.

با چنل منیجر پیروزیتتان را در زمینه رزرو هتل چندین برابر کنید!

همان­طور که گفته شد چنل منیجر شامل کانال­های فروش(آژانس­های مسافرتی و OTA ها) می­باشد. چنل منیجر این کانال­های توزیع را به PMS هتل­ها متصل می­کند. مدیر هتل با انتخاب هر تعداد کانال توزیع، می­تواند اجازه فروش اتاق­ها را به آژانس­های گردشگری و OTA ها بدهد. چنل منیجر تیپورت با امکان اتصال اقامتگا به تمامی آژانس­ها یا OTA ها امکان رزرو کاملا آنلاین را به همراه پرداخت الکترونیکی در اختیار آژانس­ها قرار می­دهد. مدیران هتل قادر به حذف کانال­های ضررده و افزودن کانال­های دلخواه می­باشند. با استفاده از چنل منیجر تیپورت ، اندازه رزرو مستقیم از طریق سایت اختصاصی هتل افزایش یافته و باعث بیشتر دیده شدن و برند شدن هتل می­شود. این چنل منیجر همچنین از رزروهای بیش از حد اتاق جلوگیری کرده و به محض رزرو نهایی، اتاق را از دسترس خارج می­کند. در نهایت یک مدیر پیروز هتل مدیری است که اولویت اصلی آن افزایش فروش اتاق به­همراه بالا بردن کیفیت خدمت­رسانی باشد.

تیم پشتیبانی تیپورت آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه مدیریت و فروش اقامتگاه خود از طریق چنل منیجر اختصاصی خود می باشد. برای دریافت مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر به سایت TPORT.ir مراجعه نمایید. و فرم ثبت نام را پر نمایید.

منبع: چمدان
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 598

به "چگونه با همراهی تکنولوژی یک مدیر هتل پیروز شویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با همراهی تکنولوژی یک مدیر هتل پیروز شویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید