هوای اصفهان سرد می گردد

به گزارش وبلاگ راضانی، کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم روند کاهشی دمای هوای استان اصفهان در روز پنجشنبه خبرداد.

هوای اصفهان سرد می گردد

آسیه آقایی با بیان اینکه دمای هوای استان در 24 ساعت پیش رو بین یک تا سه درجه سانتیگراد کاهش می یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 29 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به هشت درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

او با بیان اینکه بوئین میاندشت در غرب اصفهان با دمای یک درجه زیر صفر سردترین نقطه استان است، ادامه داد: زواره از توابع اردستان نیز با بیشینه دمای 30 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم ترین منطقه پیش بینی می گردد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به احتمال تنش دمایی و افت دما به کمتر از صفر درجه سانتیگراد، گفت: ضروری است کشاورزان و فعالان حوزه دام و طیور برای حفاظت از محصولات کشاورزی و کنترل دما و رطوبت و تهویه واحد های مرغداری و جلوگیری از خسارات احتمالی اقدام نمایند.

آقایی با بیان اینکه امروز جوی به نسبت پایدار د سطح استان حاکم است، گفت: آسمان بیشتر منطقه ها صاف تا قسمتی ابری است و گاهی در ساعات بعد از ظهر وزش باد پیش بینی می گردد.

او افزود: روز پنجشنبه غبار صبحگاهی در منطقه ها مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان انتظار می رود.

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 مهر 1401 بروزرسانی: 28 مهر 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 985

به "هوای اصفهان سرد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای اصفهان سرد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید