نگرانی طرفداران پرسپولیس از غیبت سیدجلال، شرایط مبهم رامین رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس

به گزارش وبلاگ راضانی، خبرگزاری خبرنگاران- طرفداران پرتعداد پرسپولیس نگران غیبت کاپیتان خود در بازی حساس با ذوب آهن هستند.

نگرانی طرفداران پرسپولیس از غیبت سیدجلال، شرایط مبهم رامین رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، آخرین بازی که سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت نتوانست پرسپولیس را همراهی کند، به هفته دوازدهم لیگ برتر برمی گردد. پرسپولیس روز 6 بهمن سال قبل در اراک به مصاف آلومینیوم رفت و درحالی که سیدجلال حسینی را به دلیل مصدومیت در ترکیب نداشت، مقابل آلومینیوم صف آرایی کرد. پرسپولیس اگرچه بازی خوبی را ارئه داد اما در نهایت با نتیجه 2 بر یک باخت تا تنها شکست خود را در لیگ بیستم تجربه کند. پس از این بازی سیدجلال در تمام بازی های لیگ برتر حاضر بود و پرسپولیس دیگر شکستی را تجربه نکرد.

حالا یک بار دیگر قرار است پرسپولیس بدون کاپیتان راهی میدان گردد. سیدجلال حسینی دچار محرومیت شده و به همین دلیل نمی تواند در اصفهان تیمش را همراهی کند. همین موضوع باعث شده کنعانی زادگان و کامیابی نیا به عنوان زوج خط دفاعی پرسپولیس در اصفهان به بازی گرفته شوند. البته که پرسپولیس نسبت به بازی با آلومیینوم تغییرات زیادی داشته اما غیبت سیدجلال باز هم نگران کننده است. باید منتظر بود و دید در نهایت پرسپولیس در اصفهان و در غیاب کاپیتانش چه نتیجه ای خواهد گرفت.

حامد لک در بازی با ذوب آهن به میدان خواهد رفت. در بازی با شاهین بندرعامری حامد لک روی نیمکت نشست تا رادشوویچ به عنوان دروازه بان اول در ترکیب اصلی به میدان رفته و مقابل شاهینی ها بازی کند. رادو اگرچه در بازی با شاهین گل خورد اما روی گل مقصر نبود و در طول 90 دقیقه هم موقعیت ویژه ای روی دروازه پرسپولیس ایجاد نشد.

حالا پس از این بازی، یحیی گل محمدی باز هم این شانس را به حامد لک خواهد داد تا به عنوان دروازه بان اصلی در ترکیب سرخ ها به میدان برود. حامد لک امیدوار است فردا شب و پس از بازی با ذوب آهن نامش در لیست دعوت شده های تیم ملی دیده گردد. هرچند کارشناسان احتمال دعوت او به تیم ملی را اندک می دانند.

مدافع راست ذوب آهن یکی از نفراتی است که برای جابجایی تابستانی مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است. حضور فرشاد محمدی مهر ملاقات فردای ذوب آهن برابر پرسپولیس را جذاب تر از قبل می نماید. در روزهایی که بیشتر تیم های لیگ رجحان فعالیت خود را برای فصل و انتقالات شروع نموده اند و مشغول بستن لیست خود برای فصل بعد هستند، شنیده می گردد فرشاد محمدی مهر هم در پست دفاع راست مورد توجه کادر فنی پرسپولیس قرار گرفته است، بازیکنی که به مدت یک فصل سابقه حضور در استقلال را دارد.

پرسپولیس در پست دفاع راست فقط مهدی شیری را به عنوان بازیکن تخصصی برای این پست در اختیار دارد که این بازیکن بعد از اتفاق های فینال لیگ قهرمانان آسیا به یک نیمکت نشین مطلق در این تیم تبدیل شده و یحیی گل محمدی مجبور شده از سیامک نعمتی در پست دفاع راست استفاده کند، بازیکنی که ذاتا وینگر راست و یک بازیکن تهاجمی محسوب می گردد.

فرشاد محمدی مهر بعد از جدایی از استقلال با باشگاه پدیده قرارداد امضا کرد، تیمی که در آن موقع یحیی گل محمدی را به عنوان سرمربی خود می دید و به نظر می رسد این مربی به سبک بازی مدافع راست سابق تیم ذوب آهن علاقه دارد. حالا بی تردید حضور فرشاد محمدی مهر در بازی پرسپولیس برابر ذوب آهن جذابیت این بازی را بیشتر می نماید و مدافع سابق آبی ها باید نمایش درخشانی در این بازی از خود نشان بدهد.

یحیی گل محمدی به دنبال جذب یک مدافع راست کلاسیک است. منطقه راست خط دفاعی پرسپولیس یکی از دغدغه های یحیی گل محمدی از زمان حضورش در پرسپولیس بوده است. مهدی شیری تنها مدافع راست کلاسیک سرخ پوشان محسوب می گردد و از همین رو گل محمدی به دنبال جذب مدافع دیگری است. دانیال اسماعیلی فر یکی از نفرات مورد نظر گل محمدی در ابتدای فصل جاری بود که اسماعیلی فر در نهایت سپاهانی شد و پرسپولیس مجبور به ادامه راه با مهدی شیری شد.

همین موضوع باعث شده گل محمدی در بیشتر مسابقات از حضور سیامک نعمتی که پست اصلی اش در خط میانی است، به عنوان دفاع راست بهره ببرد. همه این اتفاقات دست به دست هم داده تا در حال حاضر دفاع راست و دفاع میانی از جمله دغدغه های یحیی برای فصل جابجایی باشد. برهمین اساس طی چند روز اخیر نام رامین رضاییان برای حضور در پرسپولیس مطرح شده است. این در حالی است که در خصوص این بازیکن هنوز اتفاق و خبر تازه ای رخ نداده است.

به هر حال رامین رضاییان با الدحیل قرارداد دارد. ضمن این که هنوز از قرارداد همکاری او با کمپ اسپایر قطر باقی مانده و به همین دلیل هنوز تعیین نیست رامین می تواند از این قراردادها خلاص گردد یا نه. مهم تر این که یحیی گل محمدی هنوز در خصوص جذب رامین رضاییان نظر نهایی خود را اعلام ننموده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 484

به "نگرانی طرفداران پرسپولیس از غیبت سیدجلال، شرایط مبهم رامین رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی طرفداران پرسپولیس از غیبت سیدجلال، شرایط مبهم رامین رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید