نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون و نورپردازی والنسیا Feria habitat

به گزارش وبلاگ راضانی، معرفی نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون و نورپردازی والنسیا Feria habitat

نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون و نورپردازی والنسیا Feria habitat هر ساله در والنسیا برگزار می گردد و محصولات مدرن شرکت های اسپانیایی و بین المللی را در رابطه با کالاهای مصرفی خانه از جمله اثاثیه منزل، تزئینات خانگی زیبا، مبلمان، روشنایی، طراحی داخلی و لوازم جانبی مبلمان، ارائه می دهد.

نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون و نورپردازی والنسیا Feria habitat

فضاهای نو، تقسیم بندی بهبود یافته غرفه ها و ارائه محصولات مدرن، منعکس کننده نوترین تغییرات بازار و استراتژی های طراحی جهت ایجاد نمایشگاه به عنوان یک نقطه مرجع برای متخصصان صنعت در این زمینه است.

نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون و نورپردازی والنسیا Feria habitat، با مجموعه ای منظم از غرفه های اسپانیایی و بین المللی با طراحی های نو و فضای مجذوب کننده، بازدیدکنندگان و متخصصان را به وجد می آورد. این نمایشگاه شگفت انگیزترین مجموعه مبلمان و نورپردازی را در طیف گسترده ای از سبک ها، ارائه می دهد.

نمایشگاه والنسیا، به شرکتها یاری خواهد نمود تا اولین گام را برای شروع تجارت خود بردارند. به طور کلی این نمایشگاه، انعکاسی از دنیای خلاقیت، نوآوری و طراحی ساخت لوازم خانگی در اسپانیا است. نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون و نورپردازی والنسیا Feria habitat در سال 2019 بیش از 119،000 بازدید کننده از 155 کشور دنیا را به خود جلب نموده است.

والنسیا شهری مدیترانه ای در اسپانیا را بیشتر بشناسید.

محصولات نوآورانه ارائه شده در نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون و نورپردازی والنسیا Feria habitat

تا کنون محصولات مدن و شگفت انگیز زیادی در نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون و نورپردازی والنسیا Feria habitat ارائه شده است که در ادامه به بعضی از انها اشاره شده است:

  • Isa Chair طراحی شده به وسیله ویسنت مارتینز

Isa Chair یکی از محصولات نوآورانه ارائه شده در نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون و نورپردازی والنسیا Feria habitat است. یک راه چاره زیرکانه برای جایگاه های رستوران Isa که یک جایگاه با محل ذخیره سازی داخلی برای وسایل کوچک مانند کیف های دستی است.

جایگاه چوبی قابل انعطاف که به وسیله ویسنت مارتینز طراحی شده است و دارای یک سوراخ توخالی است که در قسمت پشت جایگاه تعبیه شده است.

  • Dom Modular System طراحی شده به وسیله ماریا لوئیزا تاتاجه و دیوید کولادو

Dom یکی دیگر از محصولات نوآورانه ارائه شده در نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون و نورپردازی والنسیا Feria habitat است . Dom یک سیستم مدولار است که به وسیله ماریا لوئیزا تاتاجه و دیوید کولادو طراحی شده و از یک پایه راش برای مجموعه ای از قطعات مدولار استفاده نموده که امکان تنظیمات متعدد را فراهم می نماید.

مجموعه Alpe طراحی شده به وسیله استودیوی Yonoh

Alpe نیز یکی دیگر از محصولات نوآورانه ارائه شده در نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون و نورپردازی والنسیا Feria habitat است. مجموعه جایگاه های روکش دار و آلومینیوم Alpe که به وسیله استودیوی Yonoh طراحی شده ، با طرح های ترکیبی قوس دار پشتی در این نمایشگاه ارائه شده اند.

تور والنسیا خبرنگاران را از دست ندهید.

برگزاری نوترین نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون و نورپردازی والنسیا Feria habitat 2022

نوترین نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون و نورپردازی والنسیا Feria habitat برای 56 امین دوره خود، از 20 تا 23 سپتامبر 2022، در Feria Valencia برگزار خواهد شد. آخرین دوره این نمایشگاه در سال 2019 برگزار گردید و اکنون در سپتامبر 2022 والنسیا به عنوان مرکز طراحی دنیای، جشنی را برگزار می نماید.

طبق گفته دانیل مارکو، مدیر این نمایشگاه، هابیتات در کوشش است تا برترین نمایشگاه بین المللی با موضوع طراحی که تا به امروز در والنسیا برگزار گردیده است را برگزار کند.

برترین شرایط برای تحقق این امر در سال 2022 خواهد بود، در شرایطی که نمایشگاه دنیای صنعت، به طور کامل به حالت عادی باز می گردد، زیرا آنها می خواهند بار دیگر در قالب معمول خود و به صورت حضوری روی صحنه فرایند.

خدمات قابل ارائه در نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون و نورپردازی والنسیا Feria habitat 2022

نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون و نورپردازی والنسیا Feria habitat 2022 در 20 سپتامبر 2022 شروع می گردد. درست مانند سال 2019، این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه Cevisama و نمایشگاه تجاری Maderalia Selección ، برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه به شش بخش تقسیم شده است: منسوجات خانگی، نورپردازی، دکوراسیون منزل، طراحی معاصر، مبلمان آشپزخانه، یک سالن طراحی برای هر رویداد و سالنی برای طراحان جوان.

اگر به این حوزه علاقمندید، سری هم به نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی کلن IMM COLOGNE بزنید.

خریدتور نمایشگاهی از خبرنگاران

برای ثبت خرید تور نمایشگاه کافی است که به خبرنگاران مراجعه نمایید و یا با شماره 54795000 - 021 تماس حاصل نمایید. با توجه اینکه خبرنگاران جز اولین برگزار کنندگان تورهای نمایشگاهی در ایران بوده است، پس ارائه خدمات حرفه ای از مجموعه خبرنگاران در زمینه تورهای نمایشگاهی میسر خواهد بود.

کارت ورودی نمایشگاه

بعد از اینکه مشاوره رایگان را از راهنمای تور نمایشگاهی خبرنگاران، دریافت کردید، نوبت به تکمیل مدارک خواهد رسید. با تکمیل مدارک و ارسال آن به وسیله کارمندان خبرنگاران، وارد فرایند اخذ کارت ورودی نمایشگاه خواهید شد. ما فقط به ویزای نمایشگاهی بسنده نخواهیم کرد. بلکه تا اخرین قدم همراه شما هستیم.

اخذ ویزای نمایشگاهی

برای اخذ ویزای نمایشگاهی با اطمینان خاطر، کار را به خبرنگاران بسپارید. در حالی که شما در فضای محبت آمیز خبرنگاران مشغول سرو قهوه هستید، راهنمای ویزای نمایشگاهی ، مدارک و پفراینده شما را وارد جریان کار خواهد نمود و کمتر از 20 روز کاری از جانب راهنمای ویزای نمایشگاهی، خبر دریافت ویزای نمایشگاهی را می شنوید. برای مطالعه مدارک ویزای نمایشگاهی روی آن کلیک نمایید.

راهنمای تور نمایشگاهی و مترجم

بعد از تمام مراحل بالا، جلسه معارفه با حضور لیدر فارسی زبان و سایر مسافران تور برگزار می گردد، لیدر فارسی زبان و بعلاوه مترجم که در محل نمایشگاه حضور دارد، شما را به بهینه ترین شکل، به نیازتان خواهد رساند. همراهی لیدر از ایران و حضور یک مترجم در نمایشگاه … کار را برای شما مسافران تور نمایشگاهی، آسان تر خواهد نمود.

تنظیم قرار دیدار نمایشگاهی

اگر برای کسب و کار خود مایل به تنظیم قرار دیدار با برگزارکنندگان و یا حتی غرفه داران نمایشگاه هستید، در زمان مراجعه به خبرنگاران باید موضوع را به اطلاع راهنمای تور نمایشگاهی برسانید، تا خواسته شما، برنامه ریزی و هماهنگ گردد. اتفاق خوبی که در تورهای نمایشگاهی خبرنگاران رخ می دهد: شما با صاحبان کسب و کارهای بزرگ داخلی نیز روابط محبت آمیز ای پیدا خواهید کرد.

بیمه مسافرتی در تور نمایشگاهی

خبرنگاران برای تورهایی که برگزار خواهد نمود، همیشه کیفیت و امنیت سفر برای مسافران را در اولویت قرار خواهد داد، بیمه نامه مسافرتی برای مسافران تورهای نمایشگاهی نیز صادر خواهد شد با هر مبلغی که مسافر مایل باشد، البته در چارچوب گزینه های پیشنهادی راهنمای تور نمایشگاهی!

خدمات تور نمایشگاهی خبرنگاران در یک نگاه

  • ترانسفر فرودگاهی

  • رزرو هتل

  • پرواز

  • اخذ کارت ورودی نمایشگاه

  • راهنمای فارسی زبان و مترجم

  • بیمه مسافرتی

  • ویزای نمایشگاهی

  • مشاوره رایگان

  • تنظیم قرار دیدار نمایشگاهی

  • خدمات نمایشگاهی

  • تفریحات و گشت در کنار بازدید از نمایشگاه

  • و سایر خدمات …

معرفی نمایشگاه تجهیزات و کالاهای ورزشی مونیخ Ispoاگر بخو...

ادامه مطلب

معرفی نمایشگاه میوه و سبزیجات برلین fruit logisticaنمایش...

ادامه مطلب

معرفی نمایشگاه پلاستیک فریدریش هافن FAKUMAنمایشگاه پلاست...

ادامه مطلب

معرفی نمایشگاه دامپروری فرانسه SPACEنمایشگاه دامپروری فر...

ادامه مطلب

معرفی نمایشگاه صنعت شیشه دوسلدورف Glasstecنمایشگاه صنعت ...

ادامه مطلب

نمایشگاه آلومینیوم آلمان Aluminium نمای کلی از کل صنعت آ...

ادامه مطلب

یکی از انواع ویزاهای نوع c اروپا، ویزای نمایشگاهی می باشد، س...

ادامه مطلب

منبع: ژیوار
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 853

به "نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون و نورپردازی والنسیا Feria habitat" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون و نورپردازی والنسیا Feria habitat"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید