نخستین مورد گونه هندی ویروس کرونا در یونان

به گزارش وبلاگ راضانی، مقامات بهداشتی یونان از شناسایی نوع هندی ویروس جهش یافته کرونا برای نخستین بار در مرکز این کشور خبر داده اند.

نخستین مورد گونه هندی ویروس کرونا در یونان

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، مقامات بهداشتی یونان از شناسایی نوع هندی ویروس جهش یافته کرونا برای نخستین بار در مرکز این کشور خبر داده اند.

بیمار یک زن خارجی 33 ساله است که در منطقه آتن زندگی می نماید و پس از سفر به دبی در 4 آوریل (سه هفته پیش) به یونان بازگشت.

این زن پس از بازگشت علیرغم گواهی منفی آزمایش اسید نوکلئیک صادر شده به وسیله دبی، علائمی پیدا کرد و با استفاده از انواع مختلفی از روش ها به وسیله سرویس های بهداشتی مبتلا به گونه B.1.617 تشخیص داده شد.

مقامات بهداشتی یونان در حال اجرا تحقیقات اپیدمیولوژیک و ردیابی تماس های نزدیک بیمار به منظور انجام اقدامات قرنطینه ای موثر هستند.

سوئیس روز شنبه اولین مورد خود را از این نوع گزارش کرد؛ مقامات بهداشتی بروکسل هم به تازگی از شناسایی نوع هندی ویروس جهش یافته کرونا در 20 دانشجوی هندی که اواسط ماه جاری میلادی وارد بلژیک شد، خبر داده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 569

به "نخستین مورد گونه هندی ویروس کرونا در یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین مورد گونه هندی ویروس کرونا در یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید