مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران منصوب شد

به گزارش وبلاگ راضانی، خبرگزاری خبرنگاران- با حکم شهردار تهران، مهدی شایسته اصل به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه مترو منصوب شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران منصوب شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، علیرضا زاکانی شهردار تهران به پیشنهاد مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در حکمی مهدی شایسته اصل را به مدت یکسال به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه منصوب کرد.

آنطور که در بخشی از این حکم آمده است: امید است با استعانت از پروردگار متعال و در راستای تحقق منظره تهران؛ کلانشهر الگوی دنیا اسلام با اتکا به اسناد بالادستی و بهره گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان شهر و ظرفیت های مردمی، موجبات خدمت رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.

شایسته اصل پیشتر مشاور و مدیرکل دفتر حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی بوده و سوابقی چون، مدیرکل برنامه ریزی و نظارت حوزه ریاست صدا و سیما، معاون طرح و برنامه و بودجه سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی- سپند، ریاست دبیرخانه دائمی مدیریت جهادی، موسس و رییس مرکز نوآوری خانه خلاق قوه مقننه و نایب رییس هیات مدیره شرکت پیشران کسب و کار شریف و… را در کارنامه کاری خود دارد.

وی، بعلاوه دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع، برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها، کارشناسی ارشد برنامه ریزی سیستم های مالی و دکترا در رشته DBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 756

به "مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید