خرید و اجاره خودرو صفر در تورنتو کانادا چطور است؟

به گزارش وبلاگ راضانی، معمولا از نمایندگی ها انجام می گردد و نرخ مشخصی دارد. می توان خودرو را نقد یا اقساطی تهیه کرد. اگر دارای اعتبار قابل قبول باشید می توانید وام خرید خودرو بگیرید. البته نمایندگی ها نیز در دریافت وام یاری می نمایند.

خرید و اجاره خودرو صفر در تورنتو کانادا چطور است؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتیپل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

خرید خودرو دست دوم در کانادا

خودرو های دست دوم از قیمت های بسیار کم حدود 500دلار آغاز می گردد . بهترین روش برای یافتن خودرو دست دوم به وسیله روزنامه ها و اطلاعیه های شخصی است. اما ضروری است خودرو به طور کامل بازدید گردد.در زمینه خرید خودرو دست دوم حتما از تجربیات دوستان خود بهره ببرید. معاینه فنی خودروهای دست دوم سخت و هزینه بر است. دانشجویان بین المللی معمولا در تورنتو خواستار خرید خودروهای دست دوم هستند.

کرایه خودرو در کانادا

شما می توانید با پرداخت مبلغ معینی، یک خودرو را برای مدتی کرایه کنید. البته در صورت تمایل می توان با پرداخت مبلغ ماهانه، خودرویی را در طول سال استفاده کرد و پس از اتمام قرار داد پس داد. برای کسب صلاحیت کرایه ماشین یا وام باید امتیاز اعتباری مناسبی کسب کنید. امتیاز اعتباری یک سیستم درجه بندی است که نشان دهنده این امر است که ضریب اطمینان شما در بانک ها و دیگر مراجعه وام دهی را چیست؛ این که قرض های خود را پس از گذشت چه مدت زمانی پرداخت نموده اید. مهاجرانی که به تازگی وارد کانادا شده اند به دلیل نداشتن هیچ تاریخچه اعتباری از جانب مراجع مختلف به عنوان یک فرد ناشناس در نظر گرفته می شوند.

بیمه خودرو در کانادا

همه خودرو ها باید بیمه شوند و درصورت نداشتن بیمه در حدود 5000 دلار جریمه تعلق می گیرد. میزان بیمه متناسب با نوع گواهینامه و سابقه رانندگی متفاوت است.برای یک خودروی دست دوم، دست کم 200 دلار در ماه هزینه بیمه می گردد.

مالیات خودرو در کانادا

مالیات مالکیت خودرو، به صورت ماهانه از حساب شما کم می گردد. حداقل مالیات خودروی دست دوم 50 دلار در ماه است.

بنزین در کانادا

جزء معدود کالاهایی است که دارای نوسانات زیاد قیمت است و در طول روز متغییر است. شرایط قیمت نفت در دنیا به شدت بر روی آن تاثیر می گذارد. نرخ روزانه بنزین به سنت، بر روی تابلوی پمپ بنزین ها و همچنین سایت های اعلام نرخ بنزین به اطلاع می رسد.

اجاره کردن یا خرید اقساطی خودرو در کانادا

  • بستن قرارداد برای کرایه
  • خرید به یاری یک وام
  • پرداخت نقدی کل هزینه
  • تویوتا یاریس سدان با دنده دستی Toyota Yaris sedan 2019

گران قیمت ترین خودرو لیست ما، تویوتا یاریس سدان با دنده دستی است، در حقیقت باید بدانید این نسخه از تویوتا یاریس، بسیار شبیه به خودرو مزدا 2 است و برادر هاچ بک خود فاصله بسیاری از لحاظ دوام دارد. رانندگی راحت و طراحی اسپرتی دارد.

قیمت نهایی خودرو : 16500 دلار + 1620 دلار

  • شورولت کروز L با دنده دستی Chevrolet Cruze L 2018

این خودرو یکی از جادار ترین اتاق ها را دارا می باشد که ابعادی شبیه به خودروی محبوب هوندا سیویک دارد، شاید به اندازه آن معروف نباشد ولی امکانات مناسبی را ارائه می دهد.

قیمت نهایی خودرو : 16300 دلار + 1700 دلار

  • هیوندا اکسنت 5 درب 2018 Hyundai Accent 5-door

هیوندایی اکسنت، در این چند ساله افزایش سایز و فضای قابل توجهی را تجربه نموده است و دیگر در رده خودروهای ریز جثه قرار نمی گیرد. به دلیل همین فضای بهتر و قیمت مشابه با آنها، فروش بهتری را تجربه می نماید.

قیمت نهایی خودرو : 14600 دلار + 1600 دلار

خودرو دست دوم زیر 5000 دلار در تورنتو کانادا

  • هوندا سیویک مدل 2006 به بالا
  • تویوتا یاریس مدل 2006 به بالا
  • فولکس واگن جتا مدل 2006 به بالا
  • مزدا 3 مدل 2006 و بالاتر

برای دریافت مشاوره در زمینه امور مهاجرتی از جمله کانادا با موسسه خبرنگاران تماس بگیرید: 02122225334

منبع: اینترنت
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 39

به "خرید و اجاره خودرو صفر در تورنتو کانادا چطور است؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "خرید و اجاره خودرو صفر در تورنتو کانادا چطور است؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید و اجاره خودرو صفر در تورنتو کانادا چطور است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید