غیبت 30 درصدی داوطلبان گروه آزمایشی هنر در حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی نی ریز

به گزارش وبلاگ راضانی، نخستین روز برگزاری آزمون سراسری در حوزه نی ریز که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر همزمان با سراسر کشور، امروز چهارشنبه 29 مرداد برگزار شد با غیبت حدود 30 درصدی داوطلبان گروه هنر همراه بود.

غیبت 30 درصدی داوطلبان گروه آزمایشی هنر در حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی نی ریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از نی ریز، نخستین روز برگزاری آزمون سراسری در حوزه نی ریز با حضور 129 شرکت کننده شامل 103 زن و 26 مرد در گروه آزمایشی هنر به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز برگزار شد.

تعداد 184 داوطلب برای شرکت در گروه آزمایشی هنر شامل 144 زن و 40 مرد در سایت سازمان سنجش، نی ریز را به عنوان حوزه آزمون خود انتخاب کرده بودند که با احتساب غیبت 55 داوطلب که از شمار غائبان، 14 نفر را مردان و 41 نفر را زنان تشکیل می دادند، 70 درصد داوطلبان یعنی 129 نفر از 184 نفری که برای شرکت در گروه آزمایشی هنر در سایت سنجش نام نویسی کرده بودند، در آزمون روز نخست شرکت کردند و حدود 30 درصد داوطلبان این گروه آزمایشی غایب بودند.

در نخستین روز برگزاری آزمون سراسری، مراد هدایت سرپرست فرمانداری نی ریز به همراه سیدمحمدرضا رئیس السادات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز و امیر ولی زاده مدیر آموزش و پرورش این شهرستان و تعدادی از کارشناسان فرمانداری و آموزش و پرورش از نزدیک از نحوه برگزاری کنکور سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کردند و نظر برخی از داوطلبان را نیز درباره میزان رضایت مندی، کمبودها و نقایص احتمالی جویا شدند.

کنکور سراسری در حوزه نی ریز با مشارکت و همکاری ادارات و ارگان های مختلف و با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به مدت چهار روز از 29 مرداد تا اول شهریور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگاران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز بیش از 16 سال است که میزبانی داوطلبان کنکور سراسری و آزمون های پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی را بر عهده دارد.

4103/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 56

به "غیبت 30 درصدی داوطلبان گروه آزمایشی هنر در حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی نی ریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت 30 درصدی داوطلبان گروه آزمایشی هنر در حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی نی ریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید