سرویس تلفن یار از اول آذر ماه راه اندازی می گردد

به گزارش وبلاگ راضانی، به گزارش خبرنگاران به نقل از شرکت مخابرات ایران، مجید صدری با بیان اینکه از اول آذرماه سرویس تلفن یار به صورت ارائه خدمات مخابراتی در محل مشتری، در مخابرات منطقه 2 تهران به صورت پایلوت راه اندازی می گردد، اضافه کرد: این سرویس با هدف ارائه تمام خدمات مخابراتی مورد احتیاج در محل کار یا سکونت مشتریان اجرایی می گردد.

سرویس تلفن یار از اول آذر ماه راه اندازی می گردد

وی اضافه کرد: در طرح فوق مشتریان این منطقه با تماس با سامانه های 2020 یا 20117 از تمام خدمات مورد احتیاج در حوزه های تلفن ثابت و دیتا با اعزام کارشناس در محل بهره مند می شوند. بر اساس این طرح برطرف خرابی تلفن ثابت ، اصلاح سیم کشی ساختمان، تنظیم مودم و سایر خدمات مخابراتی به درخواست مشتری صورت می پذیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید نمود: این سرویس از اول آذرماه به صورت آزمایشی در مخابرات منطقه 2 تهران و پس از اجرای پیروز در سایر مناطق مخابراتی تهران و استانها به مرور اجرا خواهد شد.

صدری با بیان اینکه این سرویس با هدف افزایش رضایت و بهبود تجربه مشتری ارائه می گردد ، اضافه کرد: تعرفه خدمات نیز بر اساس مصوبات سازمان تنظیم مقررات در صورتحساب مشترک لحاظ می گردد.

وی با تشریح اهمیت توجه حداکثری به مشتریان و ارائه بهترین خدمات در شرایط حال حاضر گفت: با راه اندازی این سرویس جدید گام دیگری در تحقق و پیمودن راستا مشتری مداری و ارائه خدمات به مشتریان انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 119

به "سرویس تلفن یار از اول آذر ماه راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس تلفن یار از اول آذر ماه راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید