سجادی: فدراسیون اتومبیلرانی باید دنیای بین المللی را جدی بگیرد

به گزارش وبلاگ راضانی، به گزارش خبرنگاران، حمید سجادی در آیین افتتاح پیست آرسی آنرود شهید فهمیده گفت: خوشحالیم که در این ایام باشکوه شاهد افتتاح پیست باشکوه آنرود شهید فهمیده بودیم. اتفاقات خوبی در ورزش کشور رخ داده است و با کمک همه مجموعه ورزش کشور شاهد توسعه ورزش هستیم.

سجادی: فدراسیون اتومبیلرانی باید دنیای بین المللی را جدی بگیرد

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: 226 مجموعه ورزشی در کشور درحال افتتاح است و این پیست که امروز افتتاح شد 227 مین پروژه ای است که شاهد راه اندازی آن بودیم. بودجه کشور در بهترین نحو برای توسعه ورزش کشور درحال هزینه شدن است. 622 میلیارد برای ساخت این پروژه ها هزینه شده است که این افتتاح ها خبر خوبی برای کشور است.

سجادی در ادامه تصریح نمود : فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی راستا جدیدی را آغاز کرده و با ادامه این فرایند آینده درخشانی را در پیش خواهد داشت. خوشبختانه مدیریت و عملکرد صحیح ریاست فدراسیون که موجب روسفیدی وزارت ورزش نیز هست فضای رشد و ارتقا را برای این مجموعه فراهم کرده و امیدواری به آینده فدراسیون را بیش از پیش موجب شده است.

سجادی با اشاره به وسعت فعالیت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: این فدراسیون حداقل سه فدراسیون است که برای توسعه به ارتباطات بین المللی زیادی نیاز دارد. ورزش در دنیا معنای دیگری دارد و ما باید به شریان اصلی دنیا وصل شویم. باید بیشتر به کسب کرسی ها و برگزاری ایونت ها توجه کنیم و در این راستا از ظرفیت کشورهای همسایه و دیگر کشورها استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان اضافه نمود: دنیای بین المللی را باید جدی بگیریم و ما نیز از فدراسیون ها برای رسیدن به این ارتباطات حمایت می کنیم. حضور مدرسان دنیای در این سمیناز بارقه های امید را برای علاقه مندان به رشته اتومبیلرانی زنده کرد.

وی گفت: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به یک برنامه مدون نیاز دارد. بعد همگانی این فدراسیون باید در کنار بعد قهرمانی آن جدی گرفته شود و ما نیز در منابع این فدراسیون تجدیدنظر خواهیم کرد. امیدواریم سایت آفرود نیز خیلی زود مثل پیست آنرود احداث شود. خیلی از مردم هستند که دوست دارند از این رشته بهره ببرند و برای گذراندن اوقات فراغت بسیار مطلوب است. باید دسترسی این پیست برای مردم راحت و ارزان باشد و رفاهیات نیز برای مردم در کنار این پیست ایجاد شود تا علاقه مندان این رشته با خیال راحت برای حضور در پیست تشویق شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 829

به "سجادی: فدراسیون اتومبیلرانی باید دنیای بین المللی را جدی بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: فدراسیون اتومبیلرانی باید دنیای بین المللی را جدی بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید