سامویی؛زیباترین جزیره گردشگری در تایلند، تصاویر

به گزارش وبلاگ راضانی، مقدار این جزیره چندان عظیم نیست و به بازدیدکنندگان اجازه سفری یک روزه در اطراف از طریق تاکسی، موتورسیکلت و دوچرخه را می دهد.

سامویی؛زیباترین جزیره گردشگری در تایلند، تصاویر

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

سواحل،منبع اصلی تفریح در سامویی هستند.آب روشن و شن و ماسه سواحل، فوق العاده هستند. سواحلی که در این جزیره می تون پیدا کرد، بعضی شلوغ هستند و بعضی دیگر کمی دور از دسترس هستند. رستورانها و مغازه های موجود در این سواحل هم به علت رفت و امد مکرر مسافران خارجی، غذای تازه و به روز در اختیار آنان می گذارند. معابد زیبای سامویی که نشان دهنده تاریخ و فرهنگ تایلند می باشد، موزه ها، آکواریوم و باغ وحش هم از دیگر تفریح های موجود در سامویی است

تقسیم بندی سامویی

اگرچه اسکله اصلی برای کشتی ها در سمت غرب جزیره، در ساحل Nathon واقع شده است اما شهر اصلی در شمال شرق جزیره واقع شده است. در قسمت جنوبی این جزیره، در شرق ساحل Chaweng ،شلوغی و رفت و آمد بسیار را خواهید دید.

در جنوب Chaweng، منطقه ای به نام Lamai قرار گرفته است که ساحل شلوغ بعدی می باشد. این بخش از جزیره بسیار پیشرفته است و شامل رستوران غربی مورد پسند گردشگران می باشد. Choeng Mon در انتها شبه جزیره در شمال شرق، دارای دسترسی آسان، هتل و مغازه های بسیاری است. سامویی دارای سواحل و جزایر بسیاری است اما با این حال هنوز بخشهایی از شهر و جاده های آن به طور کامل توسعه نیافته است.

کارهایی که در سامویی میتوان انجام داد

ورزش های آبی مانند غواصی و قایق سواری با توجه به سواحل و جزایر زیاد سامویی، میان گردشگران بسیار محبوب است. البته انجام غواصی در همه جای سامویی توصیه نمی گردد. برای شنا هم بهتر است در منطقه ها تعیین شده،فعالیت داشته باشید. تورهای مربوط به غواصی و قایق سواری هم بسیار رایج است.

غذا و رستوران در سامویی

توجه داشته باشید که بسیاری از رستوران ها دارای دو سیستم قیمت گذاری، برای مسافران و مردم محلی،هستند پس اگر صورتحسابی بالاتر از حد انتظار دیدید،تعجب نکنید. گزینه های غذایی از سراسر دنیا برای برطرف احتیاج گردشگران در دسترس است. این می تواند چالشی برای پیدا کردن غذاهای اصیل و معتبر تایلندی در این جزیره باشد. غذاهای دریایی در این منطقه بسیار محبوب است.

حمل و نقل در جزیره سامویی

بازدیدکنندگان می توانند به وسیله فرودگاه و یا کشتی های عمومی که در اسکله Nathon توقف دارند به سامویی برسند.تاکسی تقریبا در همه جای جزیره در دسترس است.قبل از سوار شدن بر سر قیمت به توافق برسید. اتوبوس های عمومی در قالب songthaews در دسترس است که از تاکسی و یا دیگر اتوبوسها ارزانتر است.موتور سیکلت و دوچرخه هم برای اجاره در دسترس است اما به طور قطع قیمت آن برای گردشگران بیشتر از مردم محلی است پس سعی کنید تخفیف بگیرید و بر سر قیمت به توافق برسید.

منبع: گردشبان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 592

به "سامویی؛زیباترین جزیره گردشگری در تایلند، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامویی؛زیباترین جزیره گردشگری در تایلند، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید