راه سخت و دشواری برای رسیدن به فینال داشتیم

به گزارش وبلاگ راضانی، به گزارش خبرنگاران، بازی نخست فینال سی و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال روز آدینه برگزار خواهد شد. تیم های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان دو تیم صعود کننده به فینال مسابقات هستند که برای کسب عنوان قهرمانی کوشش خواهند کرد.

راه سخت و دشواری برای رسیدن به فینال داشتیم

محمدرضا تندروان، سرمربی تیم فولاد سیرجان در مصاحبه با خبرنگاران درباره بازی فینال گفت: از ابتدای فصل اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای تیم مشخص کردیم. هدف کوتاه مدت این بود بازی به بازی پیش رویم و فقط به بازی های پیش رو فکر می کردیم. هیچ محاسبه ای نداشتیم و بدون محاسبه وارد پلی آف شدیم.

وی ادامه داد: شاید راستا سخت تری برای رسیدن به فینال داشتیم و تیم های سایپا و سپاهان که هزینه زیادی نموده بودند را حذف کردیم. اما به حریفان فکر نکردیم و بازی به بازی جلو رفتیم. بازی فینال نیز شرایط خاص خود را دارد. شهرداری ارومیه بازی های سنگینی پشت سر گذاشته است و قطعا انگیزه های خاص خودش را دارد.

سرمربی فولاد سیرجان اضافه کرد: ارومیه نیز مانند سیرجان عنوان قهرمانی را در کارنامه دارد و به عنوانی جز قهرمانی فکر نمی کند. با قدرت برای قهرمانی بازی خواهد نمود و چیزی جز قهرمانی آنها را راضی نخواهد نمود. ما نیز بر مبنای تاکتیک کار خواهیم کرد. ارومیه را به خوبی بررسی نموده ایم.

تندروان درباره شرایط مصدومان تیم نیز گفت: متاسفانه رضی پور را به دلیل پارگی ACL را در بازی نخواهیم داشت. با توجه به اواخر لیگ و پشت سر گذاشتن 8-9 ماه بازی بعضی مصدومیت ها بروز نموده و امیدواریم این مصدومیت های جزیی بر طرف گردد.

وی درباره برگزاری مراسم اختتامیه در سال جدید نیز گفت: در جلسه برگزار شده فدراسیون نیز گفتم، به عنوان سرمربی تنها تمرکزم بر روی بازی است و به مراسم اختتامیه فکر نمی کنم چرا که بازی فینال برایم مهم تر است.

تندروان در خاتمه گفت: به بازیکنانم و کادر فنی خوبم خسته نباشید می گویم با جان و دل کار کردند. از باشگاه سیرجان نیز تشکر می کنم که تیم را حمایت کرد و به فینال رسیدیم.

برنامه بازی های فینال به این توضیح است:

بازی نخست - آدینه 22 اسفند ماه

فولاد سیرجان - شهرداری ارومیه - ساعت 17- سالن فدراسیون

بازی دوم - یکشنبه 24 اسفند ماه

فولاد سیرجان - شهرداری ارومیه - ساعت 16- سالن فدراسیون

بازی سوم - سه شنبه 26 اسفند ماه

فولاد سیرجان - شهرداری ارومیه - ساعت 16 - سالن فدراسیون

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 354

به "راه سخت و دشواری برای رسیدن به فینال داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه سخت و دشواری برای رسیدن به فینال داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید