خبرنگاران 145 بیمار مبتلا به کووید 19 در کاشمر بستری هستند

به گزارش وبلاگ راضانی، مشهد- خبرنگاران- فرماندار کاشمر گفت: به رغم کوشش مدیریت و کارکنان بهداشت و درمان شاهد افزایش تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان شهید مدرس کاشمر هستیم و درحال حاضر 145 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های کاشمر بستری هستند.

خبرنگاران 145 بیمار مبتلا به کووید 19 در کاشمر بستری هستند

مسلم ساقی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر که پس از تکمیل ظرفیت بیمارستان شهید مدرس این شهر به بیماران کرونایی اختصاص یافته اضافه نمود: با توجه به فرایند رو به افزایش مبتلایان به کووید 19 و پر شدن تخت های بیمارستان شهید مدرس بخش جراحی مردان بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) برای ارائه خدمات و بستری بیماران کرونایی تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از شهرستانهای همجوار نیز بیماران مبتلا به کووید 19 در بیمارستان شهید مدرس بستری هستند خواهان تجهیز وارائه خدمات به بیماران کرونایی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شهرستان خلیل آباد شد.

فرماندار کاشمر این شهرستان را جزو شهرستانهای بحرانی بیان کرد و ادامه داد: محدودیتهای کرونایی از روز چهارشنبه به مدت 10 روز در گروههای شغلی 2، سه و چهار اجرا خواهد شد.

وی گفت: گروههای هفت گانه بازرسی به صورت روزانه نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی در اماکن عمومی و بانکها را آنالیز و کمبودها و نارساییهای موجود را به مدیر مجموعه تذکر می دهند.

ساقی از شهفرایندان خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی، پرهیز از حضور در جمع های خانوادگی و سفرهای غیر ضروری در کنترل بیماری کرونا و عادی شدن شرایط شهرستان، ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و کادر بهداشت و درمان را کمک کنند.

کاشمر در 228 کیلومتری مشهد قرار گرفته است.

بر اساس آخرین امار رسمی تا به امروز 628 هزار و 780 نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 440 نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به 35 هزار و 738 نفر رسیده است.

همچنین تا به امروز 491 هزار و 247 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 136

به "خبرنگاران 145 بیمار مبتلا به کووید 19 در کاشمر بستری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 145 بیمار مبتلا به کووید 19 در کاشمر بستری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید