خانه کوچک شما باید این وسایل را داشته باشد

به گزارش وبلاگ راضانی، طراحی داخلی برای فضاهای کوچک همیشه چالش های خود را داشته و همه ما می دانیم چیدمان یک خانه کوچک کار ساده ای نیست.

خانه کوچک شما باید این وسایل را داشته باشد

هیچ گاه اجازه ندهید تا فضای کوچک شما را از دکوراسیونی که به آن علاقه مند هستید دور کند. در یک فضای کوچک علاوه بر طراحی فضاهای مختلف استفاده از وسایلی مناسب نیز می تواند تا حد بسیار زیادی شما را برای داشتن یک دکوراسیون داخلی ایده آل یاری کند. در این مطلب از خبرنگاران به معرفی وسایل مناسب برای خانه کوچک می پردازیم.

میزهای عسلی تو در تو در چیدمان خانه کوچک

میزهای عسلی که به صورت تو در تو ساخته می شوند برای خانه های کوچک انتخاب مناسبی به شمار می فرایند. این میزها در دل میزهای بزرگ قرار گرفته و از ریخت و پاش در فضا جلوگیری می نماید. بعلاوه به شما اجازه می دهد تا در صورت احتیاج از آن ها بهره ببرید.

مبلمان چند کاره و انعطاف پذیر

از مبلمانی بهره ببرید که انعطاف پذیر باشند، مبلمانی که در فضای شما بتوانند در مدت زمانی بسیار کوتاه تغییر کاربری داشته و برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. مبلمانی که هم مانند یک نیمکت ایفای نقش می نمایند و هم در نقش یک میز قابلیت ظاهر شدن دارند.

آینه ها را نباید فراموش کنید

یکی از وسایل مناسب برای خانه کوچک استفاده از آینه است. آینه ها علاوه بر اینکه ظاهری زیبا به خانه شما می بخشند، دکور آن را روشن و دلباز می نمایند. بعلاوه باعث می شوند که فضا بزرگ تر از آن چیزی که هست دیده گردد. اگر آینه ها در مقابل پنجره قرار بگیرند مقدار انعکاس نور چند برابر می گردد.

عمودی فکر کنید

از فاصله میان سقف و کف بیشترین استفاده را ببرید. بیشتر حرفه ای ها در طراحی دکوراسیون منزل کوچک از این نکته حداکثر استفاده را می برند. کابینت های آشپزخانه را بلندتر از حد معمول بگیرید و تا سقف ادامه دهید. فضای میان کابینت ها را نیز در نظر بگیرید و وسایل آشپزی را آویزان نمایید.

اثاثیه بزرگ تر ولی کمتر

این توصیه شاید برای دکوراسیون منزل کوچک کمی عجیب به نظر برسد. اما پر کردن یک فضای کوچک با چند تکه وسایل بزرگ بهتر از این است که کلی وسایل خرده ریز و کوچک را در اتاق کنار هم بچینید. این اثاثیه بزرگ می توانند کاری نمایند که فضا بزرگ تر به نظر برسد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب این وسیله را در دکور منزل خود دست کم نگیرید سر بزنید.

راهروها را تزئین کنید

بعضی راهروها و دالان ها را با کمی تزئین می توان به شکلی درآورد که فضای کلی خانه بزرگ تر دیده گردد. از کتابخانه های بلند و میزهای تزئینی برای پر کردن این قسمت ها بهره ببرید. با چراغ های آویز، کاغذ دیواری و کمی خلاقیت می توان فضای جدیدی را در خانه خلق کرد.

شلف ها برترین نوع قفسه برای ساماندهی وسایل

شلف ها قفسه های دیواری هستند که به سادگی می توانند تعداد وسایل زیادی را بدون اشغال کردن فضای مفید از شما در خود جای دهند. این شلف ها در هر مکانی که بخواهید قابل اتصال هستند و در هر قسمتی از دیوار جای خوش می نمایند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب خانه خود را به سبک سنتی چیدمان کنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 899

به "خانه کوچک شما باید این وسایل را داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه کوچک شما باید این وسایل را داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید