جهانگیری: شورای اقتصاد مانعی برای احداث شبکه فاضلاب شهری در مشهد نمی بیند

به گزارش وبلاگ راضانی، تهران (پانا) - معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر این که شورای اقتصاد مانعی برای احداث شبکه فاضلاب شهری در مشهد ندارد، گفت یاری به بخش خدمات در مشهد که بیشترین آسیب از شیوع کرونا را دیده در برنامه های دولت است.

جهانگیری: شورای اقتصاد مانعی برای احداث شبکه فاضلاب شهری در مشهد نمی بیند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، تعدادی از کنندگان شهر مشهد در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه با معاون اول رییس جمهوری ملاقات کردند.

اسحاق جهانگیری در این ملاقات با اشاره به نقش و صندلی مشهد در تحولات تاریخی به ویژه انقلاب اسلامی، این شهر را پایتخت معنوی ایران توصیف کرد و اظهارداشت: باید مسایل و مسائل مربوط به شهر مشهد با دقت احصاء و پیگیری شده و با یاری دولت و مجلس راهکارهای مناسبی برای حل چالش های پیش روی این شهر اندیشیده گردد.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به پیامدهای منفی تحریم های ظالمانه آمریکا از یک سو و شیوع و گسترش بیماری کرونا در پیشبرد طرح های عمرانی و خدمت رسانی به مردم، گفت: متأسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا بیشترین آسیب به خدمات وارد شده و بیشترین شغل را در این بخش از دست داده ایم، بخش اقتصاد شهر مشهد نیز که اشتغال و درآمد آن متأثر از ارائه خدمات به زائران امام رضا(ع) است بیش از پیش از این شرایط آسیب دیده است.

جهانگیری با تأکید بر برنامه ریزی جدی برای جبران خسارات بخش خدمات در کشور و مشهد، توضیح داد: کنندگان مشهد با همدلی و همراهی مدیران استان باید پیشنهادات مناسبی برای مقابله با این شرایط با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ارائه کنند و دولت نیز کوشش خواهد نمود این پیشنهادات سریعتر عملی گردد.

معاون اول رییس جمهوری همچنین با اشاره به شیوع کرونا در کشور و شهر مهم مشهد گفت: امیدواریم با همدلی و همراهی مردم و تدوین دستورالعمل های سخت گیرانه تر ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت و کوشش کادر پزشکی و درمانی شاهد کاهش مبتلایان به کرونا در کشور و مشهد باشیم.

جهانگیری همچنین در مورد مسأله حاشیه نشینی در مشهد و معین تکلیف بعضی مناطق در استان، اضافه کرد: دولت در زمینه تقسیمات کشوری اقدامات موثری انجام داده است و در این خصوص از وزارت کشور می خواهیم که مطالبه جدیدی انجام داده و پیشنهاد به دولت ارائه گردد.

معاون اول رییس جمهوری همچنین درباره احداث شبکه فاضلاب شهری مشهد گفت: مجوز احداث این تصفیه خانه در صورت تأمین اقتصادی ابتدایی طرح در شورای اقتصاد تصویب خواهد شد تا این طرح هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

در این ملاقات حسینعلی امیری معاون امور مجلس رییس جمهوری با اشاره به همکاری های خوب کنندگان شهر مشهد با دولت، اظهار امیدواری کرد: برگزاری نشست های دولت با کنندگان مجلس دوازدهم علاوه بر افزایش همبستگی منجر به حل مسائل مردم گردد.

همچنین قاضی زاده هاشمی نایب رییس اول مجلس و کننده مردم مشهد و سایر کنندگان مشهد دیدگاه های خود در مورد حاشیه نشینی، تکمیل شدن ظرفیت بیمارستان های مشهد، ایجاد شبکه فاضلاب شهری و تقسیمات کشوری بیان کردند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 96

به "جهانگیری: شورای اقتصاد مانعی برای احداث شبکه فاضلاب شهری در مشهد نمی بیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانگیری: شورای اقتصاد مانعی برای احداث شبکه فاضلاب شهری در مشهد نمی بیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید