معرفی هواپیمایی فلای پرشیا

به گزارش وبلاگ راضانی، برای سفر با هر وسیله ای، نخستین چیزی که باید در نظر بگیرید، ایمنی و راحتی است. قبول دارید؟ اگر این شروط لازم و کافی وجود نداشته باشد، هیچ چیز دیگری اهمیت نخواهد داشت. شاید بگویید که چطور می توان از چیزی که نیامده حرف زد و پیش بینی سفری امن را برای سفرهای هوایی از قبل در نظر داشت. درست است که درون مغزمان نوستراداموسی کوچک نداریم که مدام آینده را پیش بینی کند؛ اما دانش و خرد که داریم. دانش و خرد هم به ما می گوید برای تضمین سفری ایمن به سراغ شرکت های هوایی خوش نامی برویم تا در سفری خوشایند و سلامت به مقصد برسیم. به نظر می رسد که خوب است با یکی از بهترین هواپیمایی های استان فارس، یعنی هواپیمایی فلای پرشیا بیشتر آشنا شوید.

معرفی هواپیمایی فلای پرشیا

هواپیمایی فلای پرشیا و کلاس های پرواز

فلای پرشیا فقط یک نوع کلاس پرواز دارد و آن هم اکونومی است. البته در حال حاضر سطوح خدمات پرواز این شرکت به این حالت است؛ اما شاید در آینده، کلاس های بیزنسی و فرست کلاس هم اضافه شوند. کلاس اکونومی، خدمات کلاس های دیگر پرواز را در اختیار مسافران قرار نمی دهد. با این حال، سفر با این کلاس از پرواز می تواند برایتان سفری مقرون به صرفه را فراهم کند چون هزینه بلیط اکونومی از سایر کلاس ها کمتر است.

فلای پرشیا نوپاست و با کیفیت کاری که از خود نشان می دهد، در آینده ای نزدیک می تواند کلاس های پرواز و مقاصدش را افزایش بدهد. در حال حاضر، پروازهای محدودی از این شرکت به سمت شهرهای دیگر در جریان است. از نمونه های این پروازها می توان به راستاهای زیر اشاره کرد:

پرواز از شیراز به تهران؛

پرواز از شیراز به کیش؛

پرواز از شیراز به قشم؛

پرواز از شیراز به مشهد؛

پرواز از شیراز به ارومیه؛

پرواز از شیراز به اصفهان.

همان طور که می بینید هواپیمایی فلای پرشیا از مبدأ شیراز به مقاصد مهم و پرطرف دار کشور پرواز دارد. برای خرید بلیط پروازهای این هواپیمایی می توانید روی سایت ره بال آسمان هم حساب کنید و در عرض چند دقیقه، به راحتی و بدون صرف انرژی در هر جایی که هستید، بلیط سفرتان را خریداری کنید.

تجربه پروازی ایمن و استاندارد

شرکت هواپیمایی فلای پرشیا معتقد است که می توان رویاها را به پرواز درآورد. جمله زیبای رویاهایت را به پرواز درآور شعار و ایده اصلی این مجموعه هم هست. واقعاً هم حقیقت دارد. سفرکردن از نخستین مصادیق به پروازدرآوردن آرزوهاست. رفتن و تجربه کردن می تواند توأم با راستاهای تازه ای باشد که آدمی را با شانس ها و فرصت های تازه آشنا می کند و او را به آرزوهایش می رساند.

گره زدن تجربه های تازه سفر با آسمان آبی را با هواپیمایی فلای پرشیا تجربه کنید. این شرکت همواره در تلاش است که استانداردهای باکیفیتی را برای فعالیت در نظر بگیرد و زمانی که به نقطه ای از رشد و پیروزیت می رسد، با تصویری از آینده پیروز تر خود به رقابت می پردازد و دوباره در جهت ارتقای کل سیستمش تلاش می کند. از همین روست که در چشم اندازهای هواپیمایی فلای پرشیا می توان انتظار بدل شدن به یکی از بهترین ایرلاین های کشوری و حتی جهانی را هم دید.

یکی از مزیت های رقابتی این شرکت، توجه شدید به اصل ایمنی است. هواپیمایی فلای پرشیا در تلاش است تا استانداردهای ایمنی بالایی را در نظر بگیرد و این هدف را از طریق فرایند زیر پیگیری می کند:

نظارت مستمر بر فرایندها و فعالیت ها؛

شناسایی و مدیریت خطرات قابل پیش بینی.

شرایط سفر هوایی با فلای پرشیا

آیا قصد خرید بلیط اکونومی و سفر با هواپیمایی فلای پرشیا را دارید؟ می خواهید از شیراز به یکی از شهرهای دیدنی نام برده سفر کنید؟ باید بدانید که مقدار بار مجازتان برای سفر در هر پرواز 20 کیلوگرم است. اگر مسافری بدون صندلی یعنی نوزاد هم شما را در سفر همراهی می کند، این امکان وجود دارد که به ازای او، 10 کیلوگرم دیگر بار با خود ببرید.

برای داخل هواپیما هم می توانید تا 5 کیلوگرم بار به همراه داشته باشید. فلای پرشیا هم مانند هر مجموعه استاندارد دیگری، قوانینی کلی را رعایت می کند. پس در گذاشتن وسایل قیمتی مانند دوربین، نت بوک، اشیای گران بها و ارزنده در بسته های تحویلی به هواپیما خودداری کنید. واقعیت این است که شرکت درقبال گم شدن چنین وسایلی مسئولیتی ندارد.

خرید آسان بلیط هواپیما برای سفر با هواپیمایی فلای پرشیا

این روزها دیگر سفرکردن سخت و سخت نیست. از وجود امکانات سفر مانند پروازهای بین شهری که بگذریم، الزامات و اقدامات پیش از سفر هم در راستاهای بسیار ساده تری نسبت به گذشته قرار گرفته اند. برای مثال، جهت خرید بلیط برای پروازهای هواپیمایی فلای پرشیا می توانید خیلی ساده و بی دردسر به سایت مجموعه ره بال آسمان مراجعه و بلیط مدنظرتان را خریداری کنید.

این تمام ماجرا نیست؛ استرداد بلیط های فلای پرشیا هم مانند آب خوردن شده است. چرا؟ کافی است که به سایت ره بال آسمان مراجعه کنید و با تکمیل فرم استرداد وجه بلیطی که خریداری کرده بودید، راستا بازگشت بلیط را هموار کنید. اصلاً لازم نیست که بابت بازنگشتن وجه بلیط به حساب تان دل نگران باشید. کارشناسان فعال ره بال آسمان تلاش شان را به کار می گیرند تا به سرعت به درخواست استردادتان رسیدگی کنند و در ظرف 24 ساعت، وجه تان را به شما بازگردانند.

استقبال از سفرهای هوایی از مبدأ شیراز به شهرهای جذاب و پرطرف دار ایران باعث شده تا هواپیمایی فلای پرشیا به عنوان بال پروازی در جهت توسعه گردشگری حاضر شود و خدمات مناسب و مطلوبش را در اختیار مسافران قرار بدهد. سهولتی که در فرایندهای سفر با خطوط این شرکت و خرید بلیطش از طریق سامانه های خوش سابقه و امنی مانند ره بال آسمان وجود دارد، تجربه سفر را برای هر مسافری شیرین و خوشایند می کند. اگر قصد سفر از شیراز به ارومیه، اصفهان، تهران، مشهد، کیش یا قشم را دارید، حتماً هواپیمایی فلای پرشیا را در گوشه ذهن داشته باشید.

منبع: همگردی
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 16

به "معرفی هواپیمایی فلای پرشیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هواپیمایی فلای پرشیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید