جدیدترین کوشش توئیتر برای درآمدزایی؛ تیک طلایی برای کسب و کارها 1000 دلار آب می خورد
به گزارش وبلاگ راضانی، توییتر در جدیدترین کوشش برای درآمدزایی، گویا دنبال دریافت ماهانه 1000 دلار از کسب و کارها برای حفظ تیک احراز هویت طلایی آنها در این پلتفرم شبکه اجتماعی است.
مت ناوارا، مشاور شبکه اجتماعی، نخستین بار این تعرفه تازه را به همراه اسکرین شات هایی منتشر کرد که نشان می داد کارمندان توییتر، این قیمت را به کسب و کارهایی پیشنهاد می نمایند که در پی احراز هویت به عنوان یک سازمان هستند.
وب سایت اینفورمیشن بعدا این گزارش را تائید و افزود هنوز معلوم نیست این تعرفه چه زمانی اجرایی خواهد شد و کسب و کارهایی که برای تیک طلایی پول نمی دهند، چه زمانی آن را از دست خواهند داد.
توییتر در حال حاضر تیک طلایی را به کسب و کارهای احراز هویت شده عرضه می نماید و به آنها اجازه می دهد نسخه هایپرلینک شده کوچک لوگوی خود را کنار تیک آبی صفحات مرتبط با کسب و کارشان قرار دهند. به عنوان مثال، حساب اسپورت سنتر یک لوگوی ESPN کوچک کنار نام خود دارد.
علاوه بر 1000 دلار در ماه برای یک حساب کسب و کار، توییتر میخواهد از هر کدام از حسابهای مرتبط، 50 دلار دریافت کند.
بر اساس اسکرین شاتی که به وسیله ناوارا به اشتراک گذاشته شد، این برنامه سازمان های احراز هویت شده نام دارد که حساب توییتر بیزنس نخستین بار در ژانویه به همراه یک اپلیکیشن برای دسترسی اولیه، تبلیغ کرد.
علاوه بر تیک طلایی، این برنامه شامل قابلیت توییت بوستینگ خواهد بود که گستردگی انتشار و مشاهده توییت یک سازمان و زیرمجموعه های آن را افزایش می دهد.
طرح تازه، تازهترین گزینه پرداختی است که از زمان راه اندازی نسخه تازه سرویس اشتراکی توییتر بلو پس از خرید توییتر به وسیله ایلان ماسک، اضافه می گردد. توییتر بلو مدت کوتاهی پس از راه اندازی، به علت افزایش موارد جعل هویت برندها، معلق شد. این سرویس در دسامبر دوباره راه اندازی شد و تیک طلایی به عنوان یک لایه متمایز نماینده حساب کسب و کارها از حساب افراد عادی که برای دریافت تیک آبی ماهانه هشت دلار پرداخت می نمایند، برای نخستین بار معرفی گردید.
بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، ایلان ماسک بعلاوه ماه گذشته، سرویس اشتراک برای توییتر را تبلیغ کرد که به کاربران امکان می دهد بدون تبلیغات، به این سایت دسترسی داشته باشند.
منبع: انتخاب