توصیه های سندرز به جو بایدن برای شکست ترامپ در انتخابات 2020

به گزارش وبلاگ راضانی، بعضی منابع آگاه از کوشش های برنی سندرز سناتور دموکرات برای پیروزی هم حزبی خود در انتخابات 2020 و تمرکز بیشتر بر اموری، چون اشتغال زایی برای جلب آرای شهروندان آمریکایی خبر دادند.

توصیه های سندرز به جو بایدن برای شکست ترامپ در انتخابات 2020

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، بعضی منابع آگاه از توصیه های سناتور دموکرات برنی سندرز به جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای شکست دادن دونالد ترامپ در انتخابات 2020 در نوامبر (آبان) خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک سه مقام نزدیک به حزب دموکرات آمریکا به روزنامه واشنگتن پست گفته اند که برنی سندرز به جوبایدن هم حزبی خود و رقیب دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا توصیه نموده تا ساز و کار انتخاباتی خود را بر موضوعاتی، چون پوشش خدمات درمانی، افزایش اشتغال و دستمزد متمرکز کند.

گفته می گردد که برنی سندرز در یک محفل خصوصی به جوبایدن توصیه نموده برای شکست دادن ترامپ بر این موارد تمرکز بیشتری داشته باشد. سندرز به نامزد انتخابات ریاست جمهوری هشدار داده که رویکرد مبهم خود را کنار بگذارد.

فیض شاکر سخنگوی سندرز نیز گفته که وی به شدت در کوشش است تا بایدن بتواند در انتخابات نوامبر (آبان) ترامپ را شکست دهد. شاکر در این زمینه گفت: سندرز در تماس مستقیم با تیم بایدن است و به آن ها توصیه نموده تا تمرکز بیشتری بر افزایش دستمزدها، ایجاد میلیون ها شغل با پرداخت های مناسب وکاهش هزینه های بهداشتی و پزشکی داشته باشند.

به نوشته این منبع خبری، سندرز بر این باور است که دسترسی قوی تر به لاتین تبار های جوان و جنبش مترقی خواه یاری واقعی به ساز و کار بایدن خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 44

به "توصیه های سندرز به جو بایدن برای شکست ترامپ در انتخابات 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های سندرز به جو بایدن برای شکست ترامپ در انتخابات 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید