توزیع مکانی سفر اقدام مهم ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بود

به گزارش وبلاگ راضانی، میراث آریا/ براساس سخنان معاون گردشگری کشور، توزیع مکانی سفر اقدام مهم ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بود.

توزیع مکانی سفر اقدام مهم ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بود

علی اصغر شالبافیان در جلسه ارزیابی خدمات و فعالیت های ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در نوروز 1401 که با حضور علی دارابی، قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محل سالن خلیج فارس معاونت گردشگری برگزار گردید، با بیان این مطلب اضافه نمود: به مشارکت گرفتن استانداران و مجموعه مدیران استانی در اجرای برنامه های نوروزی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر نیز یاری زیادی کرد که نوروز 1401 نوروز متفاوتی باشد.

او ادامه داد: سال جاری موضوع سفر بعنوان یک موضوع اصلی در دستور کار استانداران سراسر کشور نهاده شد. خوشبختانه قبل از نوروز 1401 شاهد برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی بودیم که حضور استانداران در این نمایشگاه کار ما را در نوروز 1401 تسهیل کرد.

شالبافیان از توزیع مکانی سفر به عنوان اقدام مهم ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در نوروز 1401 نام برد و اضافه نمود: توجه به این موضوع باعث شد تا شاهد رونق سفر در نوروز 1401 باشیم.

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: تمام تلاشمان را کردیم که سال جاری مردم و گردشگران از ارائه خدمات رضایت داشته باشند. خوشبختانه گزارش ها نشان می دهد در این ماموریت پیروز بودیم و سال جاری رضایت مردم از ارائه خدمات بالا بوده است.

منبع: همگردی
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 886

به "توزیع مکانی سفر اقدام مهم ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع مکانی سفر اقدام مهم ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید