تصاویر ، گوشی های لاکچری سامسونگ برای ثروتمندان سخت پسند

به گزارش وبلاگ راضانی، گجت نیوز نوشت: شرکت CAVIAR با ارائه نسخه لوکس از گوشی های سامسونگ، آنها را به گرانترین گوشی های این شرکت تبدیل نموده است.

تصاویر ، گوشی های لاکچری سامسونگ برای ثروتمندان سخت پسند

شرکت روسی Caviar که به عنوان طراح و سازنده گوشی ها و لوازم جانبی های لوکس در دنیا شناخته می گردد با ارائه نسخه های محدود و لوکس از گوشی های سامسونگ توانسته آنها را به گران ترین گوشی های این برند کره ای تبدیل کند.

گلکسی زد فلیپ 3 نسخه Catrina Calavera به بدنه ای از تیتانیوم و خاتم طلای 18 عیار مجهز شده است. روی بدنه این گوشی طرح گل رز وجود دارد که از مواد کامپوزتی بادوام و سبک در رنگ های قرمز و سبز به همراه حکاکی لیزری ساخته شدند. روی پشت این گوشی طرح جمجمه ویژه نیز به چشم می خورد. از سایر بخش های بدنه می توان به ریخته گری جمجمه از طلای سفید 18 عیار و قاب تزئینی از طلای 18 عیار منبت کاری شده با زمرد، یاقوت و یاقوت کبود اشاره نمود.

شرکت روسی caviar در مجموع 419 سنگ قیمتی روی این گوشی استفاده نموده است. از سنگ های قیمتی استفاده شده در این گوشی می توان به یاقوت کبود (125 عدد 1.5 میلی متر، سه عدد 2 میلی متر) یاقوت (130 عدد 1.5 میلی متر، 2 عدد 2 میلی متر) زمرد (145 عدد 1.5 میلی متر) و الماس (14 عدد 2 میلی متر) اشاره نمود. بعلاوه روی این گوشی جمجمه نقاشی شده با دست با مینای جواهرات نیز وجود دارد.

شرکت caviar فقط 20 نسخه از گلکسی زد فلیپ 3 نسخه Catrina Calavera را ساخته که عدد 20 در سنت مایاها عدد شانس محسوب می گردد. نسخه لوکس این گوشی تاشو سامسونگ 52 هزار و 590 دلار برابر با 1 میلیارد و 578 میلیون تومان قیمت دارد.

گلکسی زد فولد 3 نسخه Ragnarok

گلکسی زد فولد 3 نسخه Ragnarok یکی دیگر از گران قیمت ترین گوشی های سامسونگ در دنیا محسوب می گردد. این گوشی به بدنه ای با تیتانیوم سیاه شده، مواد کامپوزیت سیاه و حکاکی لیزی مجهز شده است. روی بدنه پشتی این گوشی جمجمه ای با تیتانیوم صیقلی و منبت کاری شده با یاقوت به چشم می خورد. بعلاوه طراحان طرح آتش نقاشی شده با دست با مینای جواهرات قرمز و یک قاب تزئینی را نیز برای این گوشی در نظر گرفتند.

شرکت caviar فقط 99 نسخه از گلکسی زد فولد 3 نسخه Ragnarok را طراحی نموده که عدد 9 در اساطیر اسکاندیناوی یک عدد مقدس محسوب می گردد. قیمت هر نسخه از این گوشی 12 هزار و 850 دلار برابر با 386 میلیون تومان اعلام شده است.

گلکسی زد فولد 4 نسخه Golden Meteor

گلکسی زد فولد 4 نسخه Golden Meteor به بدنه ای از آلیاژ جواهرات دوبل آبکاری شده طلا مجهز شده است. طراحان ذرات شهاب سنگ ها را روی بدنه این گوشی استفاده کردند که بسیار خاص هستند و هر کدام از هندسه منحصربه فردی بهره می برند. بعلاوه لوگوی خاویار روی تیتانیوم به رنگ طلایی حکاکی شده و قاب های تقویت کننده با روکش طلا 24 عیار نیز روی بدنه این گوشی قرار گرفته اند.

شرکت روسی caviar فقط 29 نسخه از گلکسی زد فولد 4 نسخه Golden Meteor را طراحی نموده که قیمت هر نسخه 10 هزار و 950 دلار برابر با 329 میلیون تومان است.

گلکسی S22 اولترا نسخه Titanium

گلکسی S22 اولترا نسخه Titanium در بخش بالایی از بدنه ای با تیتانیوم سخت شده با روکش ساتن و در بخش پایین از کربن سیاه بهره می برد.

نسخه محدود این گوشی فقط در 99 دستگاه با رنگ فانتوم سیاه به بازار عرضه شده که قیمت هر دستگاه حدود 7 هزار و 610 دلار برابر با 228 میلیون تومان است.

گلکسی S22 اولترا نسخه Bird of Prey

در خاتمه فهرست گران قیمت ترین گوشی های سامسونگ در دنیا به گلکسی S22 اولترا نسخه Bird of Prey می رسیم. این گوشی در بخش بالا از الگوی پر زیبا، آلیاژ جواهرات دوبل آبکاری شده با طلای 24 عیار و در بخش پایین نیز از پوست تمساح بژ بهره می برد.

این نسخه ویژه از گلکسی S22 اولترا فقط در 99 نسخه عرضه شده که قیمت هر نسخه 8 هزار و 30 دلار برابر با 241 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: دختر استیو جابز حق داشت اپل را مسخره کند؟

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 968

به "تصاویر ، گوشی های لاکچری سامسونگ برای ثروتمندان سخت پسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، گوشی های لاکچری سامسونگ برای ثروتمندان سخت پسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید