عکس ، این 4 گوشی سامسونگ کمترین تشعشع را دارند

به گزارش وبلاگ راضانی، چهار تلفن همراه سامسونگ توانستند با عنوان موبایل هایی با کمترین تشعشعات در صدر رتبه بندی اداره فدرال حفاظت در برابر تشعشعات آلمان قرار گیرند.

عکس ، این 4 گوشی سامسونگ کمترین تشعشع را دارند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، برطبق استاندارد شورای اتحادیه اروپا که اندازه استاندارد تشعشعات تلفن همراه را 2 وات بر کیلوگرم مشخص نموده است، شرکت سامسونگ با عرضه چهار تلفن همراه در صدر جدول کمترین اندازه تشعشعات، پیشتاز این رقابت شده است.

در این رقابت که به یاری اطلاعات منتشر شده از اداره فدرال حفاظت در برابر تشعشعات آلمان انجام شده است، تلفن همراه ZTE Blade V10 کمترین اندازه تشعشعات را به خود اختصاص داده است.

بعلاوه در میان محصولات شرکت سامسونگ نیز Galaxy Note 10+ با کمترین اندازه اشعه، برترین محصول شرکت سامسونگ شناخته شده است.

در مقابل برترین تلفن های هوشمند، اطلاعاتی از بدترین دستگاه های عرضه شده در بازار جهانی نیز وجود دارد که بیشترین اندازه تشعشعات را داشته اند. در صدر جدول، Motorola Edge با اندازه تشعشعات نزدیک به حد استاندارد قرار گرفته است.

قابل توجه است که شرکت سونی با مدل Experia AX2 Plus و شرکت گوگل نیز با مدل Pixel 3 X و 3A XL خود را در بین شرکت هایی قرار داده اند که تلفن های همراهی با بالاترین اندازه اشعه را فراوری نموده اند.

223227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 7 شهریور 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 958

به "عکس ، این 4 گوشی سامسونگ کمترین تشعشع را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، این 4 گوشی سامسونگ کمترین تشعشع را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید