تور ایتالیا: ترکیب احتمالی میلان برای ملاقات مقابل اسپتزیا؛ دست های پیولی خالی است

به گزارش وبلاگ راضانی، تهران (پانا) - میلان برای رسیدن به صدر جدول سری آ نمی تواند در بازی امشب از 10 بازیکنش استفاده کند.

تور ایتالیا: ترکیب احتمالی میلان برای ملاقات مقابل اسپتزیا؛ دست های پیولی خالی است

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

در سومین روز از هفته بیست و دوم سری آ ایتالیا، از ساعت 21:30 تیم های آ.ث.میلان و اسپتزیا در استادیوم سن سیرو شهر میلان روبروی هم قرار خواهند گرفت.

براساس آخرین اخبار رسیده از اردوی میلان، 10 بازیکن این تیم شرایط حضور در بازی امشب را ندارند که تنها ساندرو تونالی به دلیل محرومیت بازی را از دست داده است. فودو بالو توره، اسماعیل بن ناصر و فرانک کسیه به دلیل حضور در جام ملت های آفریقا به اردوی تیم ملی کشورشان محلق شده اند. بعلاوه سیمون کیایر، آسلیو رومانیولی، پترو پلگری، فیکایو توموری، سامو کاستیخو و الساندرو پلیتزاری مصدوم هایی هستند که به این بازی نمی رسند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی میلان در بازی امشب به توضیح زیر است:

مایک ماینان، الساندرو فلورنزی، پیر کالولو، متئو گابیا، تئو ارناندز، تیموئه باکایوکو، راده کرونیچ، رافائل لئائو، براهیم دیاز، الکسی سلماکر و زلاتان ابراهیموویچ (کاپیتان)

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 800

به "تور ایتالیا: ترکیب احتمالی میلان برای ملاقات مقابل اسپتزیا؛ دست های پیولی خالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: ترکیب احتمالی میلان برای ملاقات مقابل اسپتزیا؛ دست های پیولی خالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید