ترامپ از بدترین روسای جمهور آمریکاست

به گزارش وبلاگ راضانی، براساس نتایج نظرسنجی جدید فاکس نیوز که زمانی شبکه محبوب ترامپ بود، حدود 42 درصد گفتند که از دونالد ترامپ به عنوان یکی از بدترین روسای جمهوری این کشور یاد خواهند کرد.

ترامپ از بدترین روسای جمهور آمریکاست

در این نظرسنجی شبکه خبری فاکس نیوز که از میان 1007 رای دهنده ثبت نامی انجام شد، از آنها به صورت تلفنی بین ششم تا نهم دسامبر سوالاتی درباره دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پرسیده شد.

از جمله سوالاتی که از شرکت کنندگان پرسیده شد، نظر آنها درباره رئیس جمهوری آمریکا بود که باید ژانویه کاخ سفید را ترک کند.

حدود هشت درصد از پاسخ دهندگان گفتند که از او به عنوان پایینتر از حد متوسط یاد خواهند کرد. حدود یک پنجم (16 درصد) گفتند که او در کتاب های تاریخ بالاتر از حد متوسط توصیف می شود. در همین حال، 22 درصد گفتند که این رئیس جمهوری شکست خورده یکی از عالی ترین روسای جمهوری است که ایالات متحده تا به امروز به خود دیده است.

این آمارها نشان می دهد که چگونه شخصیت ترامپ در چهار سال گذشته قطبی شده است. به رغم باخت انتخابات 2020 مقابل جو بایدن که اکنون رئیس جمهوری منتخب است، ترامپ بیش از 74 میلیون رای آورد. تیم کمپین او مدعی است که این آرایی بیش از هر رئیس جمهوری مشغول به کاری در تاریخ آمریکاست.

نظرسنجی فاکس نیوز با همکاری شرکت بیکن ریسرچ و با حاشیه خطای مثبت سه درصد انجام شد.

در همین حال شبکه خبری سی ان ان گزارش داد، گرچه دونالد ترامپ حدود 11 میلیون رای بیشتر در انتخابات 2020 نسبت به 2016 کسب کرد، اما او احساسات منفی بیشتری نسبت به هر رئیس جمهوری دیگری به وجود آورده است.

براساس این گزارش، تنها فرمانده کل قوایی که در انتها دوره ریاست جمهوری خود در یک نظرسنجی پنج مرحله ای مورد استقبال کمتری قرار گرفت، جورج بوش بود. حدود 36 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی سال 2009 گالوپ گفتند که بوش به عنوان یک رئیس جمهور ضعیف در یادها خواهد ماند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 253

به "ترامپ از بدترین روسای جمهور آمریکاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ از بدترین روسای جمهور آمریکاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید