آنالیز چالش های گردشگری در سفر اعضای فراکسیون گردشگری مجلس به خوزستان

به گزارش وبلاگ راضانی، خبرنگاران/خوزستان رییس انجمن سفیران گردشگری خوزستان با اشاره به ورود اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی به اهواز، گفت: آنالیز موانع و چالش های موجود در حوزه گردشگری استان و ارائه راهکارهایی برای احیای صنعت گردشگری در دوران پسا کرونا از جمله دلایل این سفر هستند.

آنالیز چالش های گردشگری در سفر اعضای فراکسیون گردشگری مجلس به خوزستان

زیبا راکی در گفت و گو با خبرنگاران، در تشریح جزییات سفر نایب رییس و اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس به خوزستان، اظهارکرد: این سفر با هدف بازدید میدانی و آنالیز ظرفیت های گردشگری خوزستان و استفاده از توان این فراکسیون جهت تقویت ظرفیت های این حوزه است.

وی با بیان اینکه اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس امشب وارد اهواز شدند و به مدت سه روز در خوزستان حضور دارند، گفت: یکی دیگر از اهداف حضور اعضای فراکسیون گردشگری به خوزستان، ملاقات و نشست نمایندگان با فعالان گردشگری و تقویت حوزه گردشگری در استان خوزستان است.

رییس انجمن سفیران گردشگری خوزستان گفت: آنالیز موانع و چالش های موجود در حوزه گردشگری خوزستان و ارائه راهکارهایی برای احیای صنعت گردشگری در دوران پسا کرونا و بعلاوه بازدید از بناهای تاریخی و چاره اندیشی برای جلوگیری از تخریب بیش از حد این بناها و افزایش بودجه بازسازی آثار باستانی از دیگر اهداف این سفر است.

وی تاکید نمود: حضور اعضای فراکسیون گردشگری به منظور استفاده از ظرفیت های خوزستان، در توسعه مالی و بحث اشتغال استان هم بی تاثیر نیست.

راکی مطرح کرد: باتوجه به این که صنعت گردشگری در کرونا عقب گرد داشته است و شرایط بحرانی دارد، کوشش این است که وزارتخانه پای کار بیاید و با دادن وام های کم بهره و بخشیدن یکسری مالیات ها از مشاغل حاصل از گردشگری حمایت کند تا آن ها روی پای خود بایستند. اکنون بحث احیای صنعت گردشگری مطرح است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 677

به "آنالیز چالش های گردشگری در سفر اعضای فراکسیون گردشگری مجلس به خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز چالش های گردشگری در سفر اعضای فراکسیون گردشگری مجلس به خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید