ببینید ، دستمزد و امکانات باورنکردنی در قرارداد نیمار با الهلال ، از آبمیوه و میوه مخصوص تا خانه 25 خوابه، هواپیمای شخصی و ...

به گزارش وبلاگ راضانی، الهلال پس از کوشش ناکام برای خرید مسی و امباپه در نهایت جذب ستاره فوتبال برزیل را نهایی کرد و نیمار به ستاره نو این تیم در کنار روبن نوس، میلینکوویچ ساویچ، کالیدو کولیبالی و مالکوم تبدیل شد.

ببینید ، دستمزد و امکانات باورنکردنی در قرارداد نیمار با الهلال ، از آبمیوه و میوه مخصوص تا خانه 25 خوابه، هواپیمای شخصی و ...

به گزارش خبرنگاران، نیمار دومین ستاره پردرآمد لیگ فرانسه پس از کریستیانو رونالدو خواهد بود که البته در کنار دستمزدش، شروط جالبی را برای امضای قرارداد داشته است که سان بعضی از این شروط را معین نموده است.

نیمار از الهلال عربستان خواهان اتاقی 25 خوابه شده است. در حقیقت او نه یک، نه ده بلکه 25 اتاق در منزل خود خواهد داشت تا کل دوستان و اقوامش بتوانند به عمارت او بیایند. او خواهان یک استخر با ابعاد 40 در 10 متر و سه سونا شده است. پنج خدمتکار به صورت تمام وقت در خانه او مشغول به کار خواهند بود و آشپز شخصی او یک دستیار خواهد داشت و دو نظافتچی نیز در خدمت او خواهند بود. او خواهان یخچالی شده که مملو از نوشیدنی محبوبش یعنی آبمیوه نخل آسای شده است و میوه ای به نام گوارانا هم همواره باید در یخچالش باشد!

نیمار که عاشق خودروهای شیک خود است، از مدیران الهلال خواسته که سه خودروی شیک را در اختیارش قرار بدهند: بنتلی کونتیننتال جی پی، استون مارتین DBX و لامبورگنی هوراکان. شماره 10 بعلاوه خواهان خودروی مرسدس جی واگن به علاوه یک ون با همین برند شده است. او برای خودروهایش هم خواهان راننده و خدمتکار شده است. نیمار یک راننده 24 ساعته در اختیار خواهد داشت.

الهلال هزینه سفرهای تفریحی نیمار را هم تقبل نموده است و در واقع نیمار در دوران حضورش در تیم عربستانی حتی برای تفریحاتش هم از جیب خودش هزینه نمی نماید و کل پول ها را از عربستانی ها می گیرد. این بازیکن همه فاکتورهای هتل ها، رستوران ها و خدمات مختلف را در اختیار باشگاه الهلال قرار داد. باشگاه آبی پوش یک هواپیمای اختصاصی را هم در اختیار این بازیکن و خانواده اش قرار خواهد داد.

نیمار از طرفی به ازای هر پستی که در تبلیغ گردشگری در عربستان در اینستاگرامش منتشر کند، 500 هزار یورو دریافت می نماید. این بازیکن 212 میلیون دنبال کننده در صفحه اینستاگرامش دارد و تا کنون پیغام هایی در خصوص پیوستنش به تیم جدیدش منتشر نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1402 بروزرسانی: 30 مرداد 1402 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 1113

به "ببینید ، دستمزد و امکانات باورنکردنی در قرارداد نیمار با الهلال ، از آبمیوه و میوه مخصوص تا خانه 25 خوابه، هواپیمای شخصی و ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، دستمزد و امکانات باورنکردنی در قرارداد نیمار با الهلال ، از آبمیوه و میوه مخصوص تا خانه 25 خوابه، هواپیمای شخصی و ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید