با وجود دریافت دو دوز واکسن به کرونا مبتلا شدم ، جریمه یک میلیونی برای کسی که شبی 10 میلیون تومان ویلا اجاره می نماید پولی نیست

به گزارش وبلاگ راضانی، مجری پیشکسوت صدا و سیما که همزمان به علت ابتلا به ویروس کرونا و عفونت یکی از پاهای مجروح اش در بیمارستان بستری است خبر از بهبودی نسبی اش داد.

با وجود دریافت دو دوز واکسن به کرونا مبتلا شدم ، جریمه یک میلیونی برای کسی که شبی 10 میلیون تومان ویلا اجاره می نماید پولی نیست

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

محمدرحمان نظام اسلامی با تاکید بر اینکه نمی داند از کجا و چطور به ویروس کرونا مبتلا شده به خبرنگاران گفت: روزهای سختی را گذراندم و امروز به لطف آقا امام زمان (عج)، دعای خیر مردم و کوشش پزشکان و پرستاران رو به بهبودی هستم، اما کماکان باید در بیمارستان بستری باشم. ابتلا به کرونا همراه با عفونت یکی از پاهایم که پیش از این در جنگ مجروح شده بود، شرایط را برای درمان مشکل نموده بود که با عنایت خداوند متعال مرتفع شد.

مجری برنامه معروف صبح بخیر ایران از مردم خواست پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند و ادامه داد: از مردم خواهش می کنم از کنار ویروس کرونا بی تفاوت عبور ننمایند. به شخصه هر دو دوز واکسن سینوفارم را دریافت نموده بودم. نه تنها من بلکه بسیاری دیگر هم با وجود دریافت واکسن به این ویروس مبتلا و در بیمارستان بستری شدند. پس مردم نباید واکسن را مساوی با مصونیت کامل از ابتلا به کرونا قلمداد نمایند. کرونای دلتا یکی از سویه های ویروس کرونا است که قدرت شیوع و بیماری زایی گسترده ای دارد. بعضا محدودیت های آبکی تردد، جریمه های کم اثر کرونایی، کم لطفی مردم نسبت به قوانین، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و... باعث می گردد مثلا در روزهای تعطیل یک لشگر خودرو به جاده ها سرازیر شوند. آیا در کشور ما جریمه ها اهرم بازدارنده ای است؟ آیا برای عزیزانی که شبی ده میلیون تومان هزینه اقامت در ویلای شمال را می دهند، یک میلیون تومان جریمه رقمی به تعداد می آید؟ مردم خودشان نباید اهمال کاری و سهل انگاری نمایند. مهار کرونا می بایست با مسوولیت پذیری تک تک اعضای جامعه همراه باشد که متاسفانه نیست.

نظام اسلامی در آستانه روز پزشک ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان بیان داشت: صمیمانه از کوشش های شبانه روزی کادر درمان که در بیمارستان ها به واقع جانفشانی می نمایند، تشکر می کنم و از خداوند برایشان سلامتی آرزو می کنم. این عزیزان علاوه بر خستگی جسمی خستگی روحی بسیاری را تحمل می نمایند. ما در قبال کادر درمان که با کمترین حمایت از جان خود می گذرند موظف هستیم و نباید با اهمال و اغماض شرایط را برای آنها سخت تر کنیم.

ساناز قنبری/ خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 595

به "با وجود دریافت دو دوز واکسن به کرونا مبتلا شدم ، جریمه یک میلیونی برای کسی که شبی 10 میلیون تومان ویلا اجاره می نماید پولی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با وجود دریافت دو دوز واکسن به کرونا مبتلا شدم ، جریمه یک میلیونی برای کسی که شبی 10 میلیون تومان ویلا اجاره می نماید پولی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید